Now Is Her Time: Pharrell Williams i adidas składają hołd kobietom w nowej kampanii

Now Is Her Time: Pharrell Williams i adidas składają hołd kobietom w nowej kampanii

Kampania promująca nową kolekcję adidas Originals, stworzoną we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, jest swego rodzaju hołdem złożonym kobietom. W projekcie wystąpiły m.in. aktywistki i artystki, które reprezentują siłę płci żeńskiej.

Nowa kampania marki adidas pod hasłem „Now Is Her Time” celebruje kobiecą siłę i jednocześnie porusza problemy, które najczęściej dotykają przedstawicielki płci żeńskiej – publiczne karmienie piersią, ciemny kolor skóry, inna religia czy też podatki nałożone na  środki menstruacyjne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kampanii wystąpiły aktywistki i artystki, które reprezentują kobiecą siłę i realizują działania, których celem jest walka o prawa kobiet i równouprawnienie.

PS

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet, Mercedes-Benz postanowił złożyć hołd partnerce biznesowej i żonie Carla Benza – Berthcie Benz, która odegrała kluczową rolę w historii niemieckiego przedsiębiorstwa.

PS2

Wszyscy znają zwrot "Za każdym wielkim mężczyzną stoi wspaniała kobieta". Ale co to oznacza? Że mężczyzna zawsze odgrywa główną rolę, a kobieta jest jego pomocnikiem? Marka Stabilo Boss w kampanii "Highlight the Remarkable" zwraca uwagę na niezwykłe kobiety i ich historie.

PS3

Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W spocie „Dream Crazier” pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij