Software Development Academy realizuje kampanię wizerunkową z Krzysztofem Gonciarzem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Software Development Academy realizuje kampanię  wizerunkową z Krzysztofem Gonciarzem

Software Development Academy (SDA), największa akademia programowania w Europie Środkowo-Wschodniej rozpoczyna kampanię wizerunkową we współpracy ze znanym youtuberem Krzysztofem Gonciarzem.

Właśnie rusza kampania wizerunkowa SDA z udziałem Krzysztofa Gonciarza, znanego publicysty i youtubera. W trakcie realizowanej akcji Gonciarz opowiada o zaletach programowania i świata IT, a także o korzyściach wynikających z bycia programistą. Jednym z istotnych elementów kampanii jest konkurs, w którym do wygrania jest kurs programowania w SDA. Zwycięzca konkursu, po ukończeniu szkolenia otrzyma dodatkowo wsparcie przy poszukiwaniu nowego miejsca pracy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Od jakiegoś czasu myśleliśmy o współpracy z influencerem, który byłby w pewien sposób bliski naszym odbiorcom i potencjalnym klientom. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Krzysztofem przyniesie bardzo pozytywne efekty i duża grupa ludzi dowie się więcej o możliwościach zmian zawodowych i budowania kariery, które oferujemy – tłumaczy Michał Mysiak, prezes Software Development Academy.

Kampania będzie realizowana na kanałach social media Krzysztofa Gonciarza w formie filmów wideo, postów oraz Instastories. Tam też będzie można dowiedzieć się więcej na temat konkursu SDA.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij