Software Development Academy realizuje kampanię wizerunkową z Krzysztofem Gonciarzem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Software Development Academy realizuje kampanię  wizerunkową z Krzysztofem Gonciarzem

Software Development Academy (SDA), największa akademia programowania w Europie Środkowo-Wschodniej rozpoczyna kampanię wizerunkową we współpracy ze znanym youtuberem Krzysztofem Gonciarzem.

Właśnie rusza kampania wizerunkowa SDA z udziałem Krzysztofa Gonciarza, znanego publicysty i youtubera. W trakcie realizowanej akcji Gonciarz opowiada o zaletach programowania i świata IT, a także o korzyściach wynikających z bycia programistą. Jednym z istotnych elementów kampanii jest konkurs, w którym do wygrania jest kurs programowania w SDA. Zwycięzca konkursu, po ukończeniu szkolenia otrzyma dodatkowo wsparcie przy poszukiwaniu nowego miejsca pracy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Od jakiegoś czasu myśleliśmy o współpracy z influencerem, który byłby w pewien sposób bliski naszym odbiorcom i potencjalnym klientom. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Krzysztofem przyniesie bardzo pozytywne efekty i duża grupa ludzi dowie się więcej o możliwościach zmian zawodowych i budowania kariery, które oferujemy – tłumaczy Michał Mysiak, prezes Software Development Academy.

Kampania będzie realizowana na kanałach social media Krzysztofa Gonciarza w formie filmów wideo, postów oraz Instastories. Tam też będzie można dowiedzieć się więcej na temat konkursu SDA.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij