2 statuetki Digital Communication Awards już w Polsce. Wracają z nimi MOSQI.TO oraz History Channel

Agencja MOSQI.TO oraz History Channel zdobyły nagrody podczas tegorocznego konkursu Digital Communication Awards.
O autorze
1 min czytania 2019-10-03

Tegoroczny konkurs Digital Communication Awards to ponad 600 zgłoszonych prac z całego świata, międzynarodowe jury oraz charakterystyczny dla konkursu w Berlinie – live pitch, który wszyscy nominowani muszą obronić, by myśleć o zdobyciu nagrody głównej. Live pitch odbywa się w dzień rozdania nagród, co dodatkowo podgrzewa atmosferę wydarzenia. 

W tym roku z głównej nagrody cieszy się MOSQI.TO za „Stranger e-learnings the language thriller” dla ING Banku Śląskiego  w wymagającej kategorii Internal Communication oraz History Channel za zdobycie statuetki w kategorii Storytelling za pracę „Beautiful Century”

Dodatkowo srebrny medal zdobyło MOSQI.TO w kategorii Fince za projekt „Painless banking for everybody” również dla ING Banku Śląskiego.

To już druga statuetka w tym konkursie dla MOSQI.TO

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dla nas to świetna próba sił na międzynarodowej arenie, gdzie konkurujemy z mocnymi globalnymi markami takimi jak: Adidas, BBC, Generali, IKEA, Microsoft, SEAT czy Siemens. Wielka satysfakcja stawiać z nimi w szranki i wygrywać – dodaje Magdalena Szmidt z MOSQI.TO.

Pełna lista zwycięzców znajduje się na stronie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się