2 statuetki Digital Communication Awards już w Polsce. Wracają z nimi MOSQI.TO oraz History Channel

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
2 statuetki Digital Communication Awards już w Polsce. Wracają z nimi MOSQI.TO oraz History Channel

Agencja MOSQI.TO oraz History Channel zdobyły nagrody podczas tegorocznego konkursu Digital Communication Awards.

Tegoroczny konkurs Digital Communication Awards to ponad 600 zgłoszonych prac z całego świata, międzynarodowe jury oraz charakterystyczny dla konkursu w Berlinie – live pitch, który wszyscy nominowani muszą obronić, by myśleć o zdobyciu nagrody głównej. Live pitch odbywa się w dzień rozdania nagród, co dodatkowo podgrzewa atmosferę wydarzenia. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku z głównej nagrody cieszy się MOSQI.TO za „Stranger e-learnings the language thriller” dla ING Banku Śląskiego  w wymagającej kategorii Internal Communication oraz History Channel za zdobycie statuetki w kategorii Storytelling za pracę „Beautiful Century”

Dodatkowo srebrny medal zdobyło MOSQI.TO w kategorii Fince za projekt „Painless banking for everybody” również dla ING Banku Śląskiego.

To już druga statuetka w tym konkursie dla MOSQI.TO

– Dla nas to świetna próba sił na międzynarodowej arenie, gdzie konkurujemy z mocnymi globalnymi markami takimi jak: Adidas, BBC, Generali, IKEA, Microsoft, SEAT czy Siemens. Wielka satysfakcja stawiać z nimi w szranki i wygrywać – dodaje Magdalena Szmidt z MOSQI.TO.

Pełna lista zwycięzców znajduje się na stronie. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij