Ruszyła kampania społeczna #STOPRASIZMOWIWPRACY

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kampania społeczna #STOPRASIZMOWIWPRACY

#STOPRASIZMOWIWPRACY to ogólnopolski projekt, którego głównym celem jest uświadomienie pracodawcom / przedsiębiorcom, iż zjawisko rasizmu w miejscu pracy jest zjawiskiem bardzo często występującym.

Pomimo, iż na arenie międzynarodowej Polska deklaruje, iż jest krajem tolerancyjnym to jednak bardzo powszechnym zjawiskiem jest brak tolerancji oraz akty rasizmu w miejscach pracy, gdzie znajdują się pracownicy innego koloru skóry, innej religii czy kultury. Przypomnijmy, iż w latach transformacji ustrojowej to polscy emigranci szukali lepszego życia m.in. w krajach skandynawskich, w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, a nawet Australii. Wówczas polska społeczność spotykała się wielokrotnie z rasizmem ze strony obywateli krajów do których przybywała.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mamy XXI wiek, a Polska, mianowana krajem szybko rozwijającym się, będąca członkiem UE, NATO, ONZ i innych znaczących organizacji dopuszcza do fali nienawiści, nietolerancji wobec cudzoziemców z biedniejszych krajów, którzy tak, jak Polacy niegdyś wyruszyli w podróż o lepszy byt nie tylko dla siebie ale całych, swoich rodzin.

Za projektem #STOPRASIZMOWIWPRACY kstoją dwie kobiety: Renata Wozba i Marlena Svensson – założycielki grupy T2S, od lat związane z biznesem krajowym i międzynarodowym. To właśnie na przestrzeni ostatnich kilku lat rozwijając firmy napotykały wielokrotnie na postawy niektórych firm, świadczące o nietolerancji wobec pracowników ze Wschodu czy Azji. Pomimo ogromnego zapotrzebowania w Polsce na tego rodzaju pracowników często słyszały, iż „TAKICH” osób nie zatrudnimy bo…….

Obie podróżowały po Azji i Wchodzie aby poznać bliżej tamtejszą kulturę i obyczaje, by finalnie móc zatrudniać tamtejszą społeczność na projektach w całej Polsce.

Podróże te nie należały do łatwych. Dwie kobiety w biznesie w krajach, które często nie uznaje się kobiet pracujących, tym bardziej jako szefów firmy. Bywało ciężko, a droga, którą przebyły częściej była wyboista niż piękna i równa.

Dziś są uznanymi w tej branży na polskim rynku. Bardzo ważna jest dla nich odpowiedzialność społeczna biznesu, równouprawnienie, tolerancja zarówno wobec kobiet jak i mężczyzn.

Wiedzą, że za rozwojem ich grupy T2S stoją ludzie. Dlatego bardzo angażują się w poprawienie ich bytu w Polsce, poprzez m.in. wsparcie legalizacji ich pobytu oraz pozwoleń na pracę, bardzo często borykając się skostniałym systemem administracyjnym polskich urzędów. Wspierają swoich pracowników również w znalezieniu zapewniając mieszkań a także w pomocy członkom ich rodzin.

Stąd zrodził się pomysł i głęboka potrzeba stworzenia projektu, kampanii, która ma szerokie przesłanie. Kampania, która uczy być tolerancyjnym w pracy, która stwarza sytuacje, w których inaczej powinno się spostrzegać ludzi, którzy może i prości jednak mający ogromny wpływ na rozwój polskiej gospodarki, ponieważ to oni, nikt inny są siłą roboczą, która ów gospodarkę napędza.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij