Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Ruszyła kampania społeczna #STOPRASIZMOWIWPRACY

#STOPRASIZMOWIWPRACY to ogólnopolski projekt, którego głównym celem jest uświadomienie pracodawcom / przedsiębiorcom, iż zjawisko rasizmu w miejscu pracy jest zjawiskiem bardzo często występującym.
O autorze
2 min czytania 2019-10-03

Pomimo, iż na arenie międzynarodowej Polska deklaruje, iż jest krajem tolerancyjnym to jednak bardzo powszechnym zjawiskiem jest brak tolerancji oraz akty rasizmu w miejscach pracy, gdzie znajdują się pracownicy innego koloru skóry, innej religii czy kultury. Przypomnijmy, iż w latach transformacji ustrojowej to polscy emigranci szukali lepszego życia m.in. w krajach skandynawskich, w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, a nawet Australii. Wówczas polska społeczność spotykała się wielokrotnie z rasizmem ze strony obywateli krajów do których przybywała.

Mamy XXI wiek, a Polska, mianowana krajem szybko rozwijającym się, będąca członkiem UE, NATO, ONZ i innych znaczących organizacji dopuszcza do fali nienawiści, nietolerancji wobec cudzoziemców z biedniejszych krajów, którzy tak, jak Polacy niegdyś wyruszyli w podróż o lepszy byt nie tylko dla siebie ale całych, swoich rodzin.

Za projektem #STOPRASIZMOWIWPRACY kstoją dwie kobiety: Renata Wozba i Marlena Svensson – założycielki grupy T2S, od lat związane z biznesem krajowym i międzynarodowym. To właśnie na przestrzeni ostatnich kilku lat rozwijając firmy napotykały wielokrotnie na postawy niektórych firm, świadczące o nietolerancji wobec pracowników ze Wschodu czy Azji. Pomimo ogromnego zapotrzebowania w Polsce na tego rodzaju pracowników często słyszały, iż „TAKICH” osób nie zatrudnimy bo…….

Obie podróżowały po Azji i Wchodzie aby poznać bliżej tamtejszą kulturę i obyczaje, by finalnie móc zatrudniać tamtejszą społeczność na projektach w całej Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podróże te nie należały do łatwych. Dwie kobiety w biznesie w krajach, które często nie uznaje się kobiet pracujących, tym bardziej jako szefów firmy. Bywało ciężko, a droga, którą przebyły częściej była wyboista niż piękna i równa.

Dziś są uznanymi w tej branży na polskim rynku. Bardzo ważna jest dla nich odpowiedzialność społeczna biznesu, równouprawnienie, tolerancja zarówno wobec kobiet jak i mężczyzn.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wiedzą, że za rozwojem ich grupy T2S stoją ludzie. Dlatego bardzo angażują się w poprawienie ich bytu w Polsce, poprzez m.in. wsparcie legalizacji ich pobytu oraz pozwoleń na pracę, bardzo często borykając się skostniałym systemem administracyjnym polskich urzędów. Wspierają swoich pracowników również w znalezieniu zapewniając mieszkań a także w pomocy członkom ich rodzin.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Stąd zrodził się pomysł i głęboka potrzeba stworzenia projektu, kampanii, która ma szerokie przesłanie. Kampania, która uczy być tolerancyjnym w pracy, która stwarza sytuacje, w których inaczej powinno się spostrzegać ludzi, którzy może i prości jednak mający ogromny wpływ na rozwój polskiej gospodarki, ponieważ to oni, nikt inny są siłą roboczą, która ów gospodarkę napędza.