Agata Burnatowska dołącza do Harbingers jako strategy planner

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agata Burnatowska dołącza do Harbingers jako strategy planner

Pod koniec września do krakowskiej agencji performance marketingu dołączyła Agata Burnatowska. Agata zasiliła szeregi #GameChangerów, aby wesprzeć Harbingers w budowaniu strategii komunikacji marek.

Harbingers to agencja, którą tworzy zespół ekspertów i pasjonatów marketingu i e-commerce. Wieloletnie doświadczenie, unikatowe na polskim rynku umiejętności, kreatywność połączona z wiedzą technologiczną – tymi cechami chwalą się #GameChangerzy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W Harbingers równie mocno jak o rozwój naszych Partnerów, dbamy o własne spełnienie. Podejmujemy odważne wyzwania. Z jakimi efektami? Wygrane w międzynarodowych konkursach to nie tylko kolejne dowody uznania, ale i efekty naszej ciężkiej pracy. Sukcesywnie poszerzamy swoje kompetencje, a nasz zespół tworzą najlepsi eksperci. Głęboko wierzymy, że filarem Harbingers są ludzie, którzy stanowią o sile agencji – mówi Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Agata Burnatowska – w czym wesprze działania agencji?

Zanim Agata dołączyła do Harbingers, jako strategy planner współpracowała m.in. z agencją Schulz brand friendly, gdzie odpowiadała za tworzenie strategii komunikacji marek. W jej portfolio znaleźć można takie marki jak Wawel, Lubelska, Gatta, Mitsubishi, czy Pharma CF.

Skąd decyzja o dołączeniu do Harbingers? Jak sama mówi: Zaimponowały mi filozofia, kultura i wartości Harbingers. A także nastawienie, w którym liczą się relacje i chęć nieustannego rozwoju.

– Agata ze swoim doświadczaniem agencyjnym pozwoli Harbingers połączyć świat Performance, czyli liczb, prognoz i sprzedaży, ze światem komunikacji i kreacji. To kolejny odważny krok w rozwoju kompetencji zespołu” – dodaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij