Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agata Burnatowska dołącza do Harbingers jako strategy planner

Pod koniec września do krakowskiej agencji performance marketingu dołączyła Agata Burnatowska. Agata zasiliła szeregi #GameChangerów, aby wesprzeć Harbingers w budowaniu strategii komunikacji marek.
O autorze
1 min czytania 2019-10-04

Harbingers to agencja, którą tworzy zespół ekspertów i pasjonatów marketingu i e-commerce. Wieloletnie doświadczenie, unikatowe na polskim rynku umiejętności, kreatywność połączona z wiedzą technologiczną – tymi cechami chwalą się #GameChangerzy.

– W Harbingers równie mocno jak o rozwój naszych Partnerów, dbamy o własne spełnienie. Podejmujemy odważne wyzwania. Z jakimi efektami? Wygrane w międzynarodowych konkursach to nie tylko kolejne dowody uznania, ale i efekty naszej ciężkiej pracy. Sukcesywnie poszerzamy swoje kompetencje, a nasz zespół tworzą najlepsi eksperci. Głęboko wierzymy, że filarem Harbingers są ludzie, którzy stanowią o sile agencji – mówi Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Agata Burnatowska – w czym wesprze działania agencji?

Zanim Agata dołączyła do Harbingers, jako strategy planner współpracowała m.in. z agencją Schulz brand friendly, gdzie odpowiadała za tworzenie strategii komunikacji marek. W jej portfolio znaleźć można takie marki jak Wawel, Lubelska, Gatta, Mitsubishi, czy Pharma CF.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Skąd decyzja o dołączeniu do Harbingers? Jak sama mówi: Zaimponowały mi filozofia, kultura i wartości Harbingers. A także nastawienie, w którym liczą się relacje i chęć nieustannego rozwoju.

– Agata ze swoim doświadczaniem agencyjnym pozwoli Harbingers połączyć świat Performance, czyli liczb, prognoz i sprzedaży, ze światem komunikacji i kreacji. To kolejny odważny krok w rozwoju kompetencji zespołu” – dodaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się