Plista (GroupM) wprowadza system do samodzielnego zakupu reklamy natywnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Plista (GroupM) wprowadza system do samodzielnego zakupu reklamy natywnej

Reklamodawcy mogą już skorzystać z samoobsługowego systemu do zakupu reklamy natywnej w sieci. Plista, marka GroupM, oferuje im platformę do samodzielnego planowania, zakupu i monitorowania efektów kampanii. Oferta skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich klientów.

100 zł dziennie to minimalny dzienny budżet na reklamę natywną umożliwiający korzystanie z samoobsługowej platformy zakupowej oferowanej przez Plista, markę GroupM. Prosty w obsłudze system pozwala za pomocą kilku kliknięć określić parametry kampanii: format, czas trwania oraz budżet, a następnie monitorować i podsumować jej efekty.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklamodawcy, planując kampanię z użyciem nowego narzędzia, będą mieli dostęp do powierzchni blisko 200 domen z portfolio największych polskich wydawców (m.in. RASP, WP, Burda, Grupa Natemat). Mogą w nich zaplanować kampanie mocno zintegrowane z treściami w tych serwisach, korzystając z zyskującej na popularności reklamy natywnej (w Polsce jej udział w segmencie display liczony wraz z socialem sięgnie w tym roku ponad 35 proc. wydatków reklamowych).

– W porównaniu z platformami self-service mediów społecznościowych, zapewniamy reklamodawcom zweryfikowane przez redakcje otoczenie reklamowe i sąsiedztwo wysokiej jakości treści – mówi Jarosław Pająk, szef marki Plista w GroupM – Dla mniejszych marketerów świat reklamy digital ograniczał się dotąd często do łatwo dostępnej powierzchni globalnych graczy, Plista oferuje im alternatywę w postaci „polskiego” internetu. W przypadku reklamodawców z wysoko konkurencyjnych branż, jak choćby finanse, rozwiązanie Plisty może być też bardzo kuszące pod względem kosztu dotarcia – dodaje Pająk.

Samoobsługowy system do planowania i zakupu kampanii dostępny jest na stronie www.plista.com/pl/advertiser/solutions-for-advertiserpl.

Polscy reklamodawcy będą mogli korzystać z rozwiązania po tym, jak przetestowano je już na rynkach Szwecji, Niemiec, Austrii i Szwajcarii.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij