Unilever chce o połowę zmniejszyć zużycie plastiku

Unilever chce o połowę zmniejszyć zużycie plastiku

Koncern Unilever ogłosił swoje nowe zobowiązania na rzecz świata bez odpadów – do 2025 roku właściciel takich marek, jak Dove, Axe czy Ben & Jerry’s, wyeliminuje z produkcji ponad 100 tys. ton plastiku oraz zbierze i przetworzy więcej opakowań niż sprzedaje.

Koncern Unilever zaprezentował niedawno listę swoich nowych zobowiązań, których celem jest ograniczenie produkcji i zużycia plastiku. Kluczową deklaracją firmy jest zmniejszenie o 50% ilości wykorzystywanego plastiku poprzez redukcję ponad 100 tys. plastikowych opakowań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ponadto, Unilever zapowiedział, że będzie dążył do tego, by do 2025 roku wszystkie opakowania z tworzyw sztucznych nadawały się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania. Idąc tym tropem, koncern pomoże też zebrać i przetworzyć więcej plastikowych opakowań, niż sprzedaje.

Firma Unilever już od 2017 roku prowadzi liczne działania na rzecz ochrony naszego środowiska. W tymże roku koncern zapoczątkował akcję „Less, Better, No”, w ramach której wprowadził nowy sposób pakowania i dostarczania produktów, by ograniczyć wykorzystywanie plastiku. Natomiast niedawno w Azji Południowo-Wschodniej firma umieściła specjalne punkty do napełniania do własnych opakowań wielokrotnego użytku szamponów i detergentów.

PS

W maju br. specjaliści firmy Unilever opracowali nową, przełomową technologię, która rozwiązuje problem sortowania i recyklingu czarnego plastiku.

PS2

W spocie zatytułowanym „Start A Little Good” firma Hindustan Unilever zwracała uwagę na problem braku wody w niektórych indyjskich wioskach. Pokazywała też, że wprowadzając niewielkie zmiany w naszym życiu, możemy przyczynić się do pozytywnych zmian.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij