Firma Mattel wystartowała z najnowszą kampanię reklamową gry UNO. Jest ona prowadzona w Internecie, a dokładniej na Instagramie, YouTube i TikToku. Litemotive kampanii stanowi karta „zmiana kierunku”, nazywana też „kartą odwrócenia” lub „reverse card”. Jest to jedna z używanych w trakcie gry w UNO kart specjalnych, które zmieniają reguły rozgrywki oraz dodają jej emocji.
Materiały w żartobliwy sposób pokazujące, jak „reverse card” może działać w codziennym życiu, wywracając je niekiedy do góry nogami pojawią się na instagramowych profilach Grupy Abstra, w tym: Abstrachuje.tv, a także Maksymalnie oraz Nieprzygotowani. Wystąpią w nich specjaliści w odwracaniu rzeczywistości, czyli Rafał Masny i Czarek Jóźwik, ale też Nadjowa, czyli Natalia Długosz. Na YouTube niezwykłą moc „karty odwrócenia” zaprezentują m.in. Jaś Dąbrowski (występujący ostatnio w roli prezentera w programie The Voice Kids) oraz Abra, czyli Jasiek Zdunikowski. Zabawne filmiki jej poświęcone „zmontują” także popularni tiktokerzy, w tym między innymi: Filip Zabielski, Lena Kociszewska czy Karol Pieszko.
Zobacz również
Za realizację aktywacji odpowiada agencja Coollective.
UNO to popularna na całym świecie gra, wymyślona na początku lat 70. w USA, zbliżona koncepcyjnie do makao. Jej nazwa pochodzi od słowa, jakie trzeba wypowiedzieć w momencie, kiedy w rękach zostaje nam jedna karta, czyli „uno”.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]