TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czarek, Masny i Jaś Dąbrowski w kampanii UNO

Przez miesiąc, od 7 października począwszy znani youtuberzy, tiktokerzy oraz influencerzy przybliżać będą milionom osób, które obserwują ich kanały oraz profile niezwykłą moc jednej z kart używanych w kultowej grze UNO.
O autorze
1 min czytania 2019-10-11

Firma Mattel wystartowała z najnowszą kampanię reklamową gry UNO. Jest ona prowadzona w Internecie, a dokładniej na Instagramie, YouTube i TikToku. Litemotive kampanii stanowi karta „zmiana kierunku”, nazywana też „kartą odwrócenia” lub „reverse card”. Jest to jedna z używanych w trakcie gry w UNO kart specjalnych, które zmieniają reguły rozgrywki oraz dodają jej emocji.

Materiały w żartobliwy sposób pokazujące, jak „reverse card” może działać w codziennym życiu, wywracając je niekiedy do góry nogami pojawią się na instagramowych profilach Grupy Abstra, w tym: Abstrachuje.tv, a także Maksymalnie oraz Nieprzygotowani. Wystąpią w nich specjaliści w odwracaniu rzeczywistości, czyli Rafał Masny i Czarek Jóźwik, ale też Nadjowa, czyli Natalia Długosz. Na YouTube niezwykłą moc „karty odwrócenia” zaprezentują m.in. Jaś Dąbrowski (występujący ostatnio w roli prezentera w programie The Voice Kids) oraz Abra, czyli Jasiek Zdunikowski. Zabawne filmiki jej poświęcone „zmontują” także popularni tiktokerzy, w tym między innymi: Filip Zabielski, Lena Kociszewska czy Karol Pieszko.

Za realizację aktywacji odpowiada agencja Coollective.

UNO to popularna na całym świecie gra, wymyślona na początku lat 70. w USA, zbliżona koncepcyjnie do makao. Jej nazwa pochodzi od słowa, jakie trzeba wypowiedzieć w momencie, kiedy w rękach zostaje nam jedna karta, czyli „uno”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj