TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Segregujemy śmieci, pijemy kranówkę – pracownicy firmy JYSK są eko

W JYSK pracownicy chcą być eko, a firma im w tym pomaga – w biurze wprowadzone zostały kosze do segregacji śmieci, zrezygnowano też z wody w plastikowych butelkach na rzecz kranówki.
O autorze
1 min czytania 2019-10-14

Kilka miesięcy w biurze administracji JYSK Polska w Gdańsku zrezygnowano z pojedynczych koszy ustawionych w poszczególnych pokojach na rzecz dużych, wspólnych koszy do segregacji śmieci. Wprowadzenie tej zmiany pokazało, że zasady segregacji nie są wcale takie oczywiste.

– Tym prostym działaniem, mogliśmy przyczynić się do edukacji naszych pracowników. Jakość segregacji znacząco się poprawiła. Co jeszcze bardziej budujące – pracownicy dobre nawyki przenoszą teraz do swoich domów – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR w JYSK Polska.

To nie koniec pro-środowiskowych zmian w JYSK.

W JYSK zrezygnowano też z wody w plastiku na rzecz kranówki. Żeby mieć pewność, że woda jest bezpieczna pod względem mikrobiologicznym i chemicznym, firma zainwestowała w specjalne filtry, pozwalające na bieżące oczyszczanie wody z kranu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcemy być eko, w sposób świadomy wpływać na środowisko, w którym żyjemy i pracujemy. Dlatego w najbliższym czasie we wszystkich sklepach JYSK na terenie całej Polski rozpoczniemy proces wymiany wody butelkowej na filtrowaną – mówi Piotr Czechowski, HR Manager w JYSK Polska.

To oznacza, że w ponad 230 sklepach w całej Polsce, w siedzibie administracji i w centrum dystrybucyjnym w Radomsku, łącznie ponad 2,5 tysiąca pracowników będzie piło kranówkę. Jest to znacząca zmiana. Zakładając, że każdy z pracownik dziennie wypija 1,5 litra wody, rocznie unikniemy wyrzucania prawie miliona plastikowych butelek! Dodatkowo oszczędzimy mnóstwo pieniędzy, bo woda z kranu jest kilkadziesiąt razy tańsza niż ta z plastiku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się