Oceanic nowym klientem Biura Podróży Reklamy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Oceanic nowym klientem Biura Podróży Reklamy

Firma Oceanic dołączyła do grona klientów Biura Podróży Reklamy. Agencja została wybrana do przeprowadzenia kampanii reklamowej dla nowej linii premium marki AA MEN. Kampania obejmie digital/display oraz działania w obszarze social media.

Do głównych zadań agencji Biuro Podróży Reklamy w ramach rozpoczynającej się właśnie współpracy należy opracowanie koncepcji i realizacja kampanii digital oraz social mediowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania o charakterze launchowym wspierać będzie debiut nowej linii premium AA MEN. Główne kanały komunikacji, które zostaną wykorzystane to: Facebook, YouTube i Google Display Network.

Komunikacja skierowana będzie do nowoczesnych, świadomych i dbających o siebie mężczyzn w wieku 30+. Promowane w kampanii produkty z nowej linii AA MEN: Serum wygładzające skórę, Krem wyrównujący koloryt i Matujący spray do twarzy, dostępne będą w sklepach Rossmann.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij