TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PKO Bank Polski edukuje na Messengerze – internetowa gra „Bitwa o Neta” już dostępna

„Bitwa o Neta” to edukacyjna gra online, udostępniona na platformie instant games na Messengerze, która w nowoczesny i atrakcyjny sposób przybliża młodym użytkownikom podstawy bezpiecznego korzystania z internetu.
O autorze
1 min czytania 2019-10-15

Główną postacią gry jest superbohater cyberprzestrzeni, autorytet w kwestiach cyberbezpieczeństwa i zagrożeń, które czyhają na użytkowników internetu. Są to m.in. – uploadowanie nieodpowiednich zdjęć do sieci, pobieranie niebezpiecznych załączników, łączenie się z obcym Wi-Fi, klikanie w spamowe pop-upy, ochrona swoich danych czy unikanie zawirusowanych maili – i właśnie w kontekście takich niebezpieczeństw sprytnie edukuje gra PKO Banku Polskiego.

– Naturalną konsekwencją udostępniania młodym bankowości internetowej iPKO i mobilnej – IKO jest dla nas edukacja z zakresu cyberbezpieczeństwa. Chcemy zwrócić nastolatkom uwagę na zagrożenia związane z użytkowaniem najnowszych technologii. Coraz szerszy i powszechniejszy dostęp do usług internetowych wymaga pogłębienia kompetencji cyfrowych wśród tej grupy wiekowej. Gra „Bitwa o Neta” nam w tym pomoże – mówi Aleksandra Gieros-Brzezińska, dyrektor pionu marketingu i komunikacji w PKO Banku Polskim.

„Bitwa o Neta” to kompilacja mikrogier, czyli kilkusekundowych, prostych zadań, które gracze rozgrywają jedno po drugim, na ekranach swoich smartfonów. Wszystkie działania pomagają zgłębić tajniki ochrony przed wirtualnym niebezpieczeństwem, które może zagrażać w prawdziwym życiu, co więcej – uczą odpowiedzialnego zachowania w cyberprzestrzeni. Każda gra niesie ze sobą inną lekcję i jednocześnie sprawdza spryt, spostrzegawczość oraz umiejętność szybkiego reagowania. W ramach „sesji szkoleniowej”, zadania rozgrywane są jedno po drugim, ale w losowej kolejności. Im więcej pomyślnie ukończonych gier, tym szybkość i poziom trudności wzrasta. Po pomyślnym ukończeniu zadania gracze otrzymują punkty. Na podstawie najwyższych wyników każdego z graczy ustalany jest ranking najzdolniejszych Adeptów Cyber Camp. Natomiast w przypadku niewykonania trzech zadań następuje koniec gry.

Agencja Artegence odpowiada za działania kreatywne, design i dewelopment w projekcie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj