Piotr Mikulski nowym content managerem w MOSQI.TO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piotr Mikulski nowym content managerem w MOSQI.TO

Do agencji MOSQI.TO dołączył Piotr Mikulski. Objął on stanowisko content managera.

Piotrek ma za sobą studia kulturoznawcze na UŁ. Pisze od najmłodszych lat. Kiedy znudziły mu się literackie wyróżnienia, poszedł w stronę copywritingu. Od 2011 był na pisarskim freelancie – lubi mówić, że pisał już na każdy temat, chociaż wie, że to nieprawda.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez lata związany z PizzaPortal i AmRest. Uważa, że wszystko jest językiem, a słowo to najwspanialsze tworzywo marketingowe. Zafascynowany żywiołem mowy, czuje, że pisania każdego dnia trzeba się uczyć od nowa.

Nie umie spać, w wolnym czasie najczęściej pracuje lubi też czasami popracować fizycznie. Uwielbia literaturę (głównie Nabokova, Woolf, Rotha, Bernharda, Sebalda, Bolano i Chabona), kino (bardzo dobre i bardzo złe), malarstwo (zwłaszcza Goi, Turnera, Kirchnera, Modiglianiego, Kiefera), jeżdżenie metrem, Manchester United i odstępstwa od normy.

Na zdjęciu z BETĄ – nowym czworonogiem, który po 5 latach w Łódzkim Schronisku trafił do MOSQI.TO

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij