Piotrek ma za sobą studia kulturoznawcze na UŁ. Pisze od najmłodszych lat. Kiedy znudziły mu się literackie wyróżnienia, poszedł w stronę copywritingu. Od 2011 był na pisarskim freelancie – lubi mówić, że pisał już na każdy temat, chociaż wie, że to nieprawda.
Przez lata związany z PizzaPortal i AmRest. Uważa, że wszystko jest językiem, a słowo to najwspanialsze tworzywo marketingowe. Zafascynowany żywiołem mowy, czuje, że pisania każdego dnia trzeba się uczyć od nowa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nie umie spać, w wolnym czasie najczęściej pracuje lubi też czasami popracować fizycznie. Uwielbia literaturę (głównie Nabokova, Woolf, Rotha, Bernharda, Sebalda, Bolano i Chabona), kino (bardzo dobre i bardzo złe), malarstwo (zwłaszcza Goi, Turnera, Kirchnera, Modiglianiego, Kiefera), jeżdżenie metrem, Manchester United i odstępstwa od normy.
Na zdjęciu z BETĄ – nowym czworonogiem, który po 5 latach w Łódzkim Schronisku trafił do MOSQI.TO
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024