Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Piotr Mikulski nowym content managerem w MOSQI.TO

Do agencji MOSQI.TO dołączył Piotr Mikulski. Objął on stanowisko content managera.
O autorze
1 min czytania 2019-10-16

Piotrek ma za sobą studia kulturoznawcze na UŁ. Pisze od najmłodszych lat. Kiedy znudziły mu się literackie wyróżnienia, poszedł w stronę copywritingu. Od 2011 był na pisarskim freelancie – lubi mówić, że pisał już na każdy temat, chociaż wie, że to nieprawda.

Przez lata związany z PizzaPortal i AmRest. Uważa, że wszystko jest językiem, a słowo to najwspanialsze tworzywo marketingowe. Zafascynowany żywiołem mowy, czuje, że pisania każdego dnia trzeba się uczyć od nowa.

Nie umie spać, w wolnym czasie najczęściej pracuje lubi też czasami popracować fizycznie. Uwielbia literaturę (głównie Nabokova, Woolf, Rotha, Bernharda, Sebalda, Bolano i Chabona), kino (bardzo dobre i bardzo złe), malarstwo (zwłaszcza Goi, Turnera, Kirchnera, Modiglianiego, Kiefera), jeżdżenie metrem, Manchester United i odstępstwa od normy.

Na zdjęciu z BETĄ – nowym czworonogiem, który po 5 latach w Łódzkim Schronisku trafił do MOSQI.TO

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj