TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Burger King stworzył „ciche drive-thru” dla introwertyków

Burger King stworzył „ciche drive-thru” dla introwertyków
Fiński oddział sieci Burger King uruchomił usługę z myślą o wszystkich osobach, które nie znoszą tzw. small talków – ciche drive-thru, gdzie zamówienie jedzenia odbywa się bez konieczności wypowiedzenia żadnych słów.
O autorze
1 min czytania 2019-10-17

O Finach mówi się, że to osoby nieśmiałe, które w szczególności nie lubią prowadzić tzw. small talków z osobami im nieznanymi. Dlatego też z myślą o takich introwertykach Burger King stworzył „ciche drive-thru”, w którym, aby złożyć zamówienie, nie potrzeba żadnych słów. 

Wystarczy jedynie za pośrednictwem aplikacji marki złożyć zamówienie i cierpliwie czekać na jego odbiór przy specjalnym okienku, gdzie nikt nie będzie zmuszony wypowiedzieć ani jednego słowa.

Pomysł tak się spodobał Finom, że sprzedaż za pośrednictwem aplikacji dwukrotnie wzrosła w ciągu zaledwie miesiąca od wprowadzenia aplikacji. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W maju br. Burger King nawiązał współpracę z organizacją Mental Health America i stworzył serię zestawów odpowiadających naszym nastrojom i nawiązujących do mcdonaldowych „Happy Mealów”.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” Burger King ogłosił, że będzie dostarczać posiłki kierowcom stojącym w korkach, wprost do ich samochodów – zamówienia rozwozić będą dostawcy na skuterach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się