Nie każdy z nas budzi się rano szczęśliwy. Na całym świecie jest wiele osób, które cierpią na przewlekłą depresję i dawno zapomnieli co znaczy czuć się dobrze.
By nagłośnić problemy związane ze zdrowiem psychicznym, Burger King nawiązał współpracę z organizacją Mental Health America i stworzył zestawy, które odpowiadają naszemu nastrojowi. Przy okazji marka ponownie postanowiła dać prztyczka w nos McDonaldowi, bowiem nowa pozycja w menu nawiązuje do słynnych zestawów „Happy Meal” konkurenta, które „kierowane są do szczęśliwych ludzi”.
Zobacz również
W serii zestawów stworzonych w ramach kampanii #FeelYourWay znajdziemy na przykład „Blue Meal”, kiedy czujemy się przygnębieni lub „Yaaas Meal”, gdy jesteśmy podekscytowani. Natomiast dla tych, którzy zamawiając jedzenie w Burger Kingu są wkurzeni lub podirytowani, marka przygotowała zestawy „Pissed Meal” oraz „DGAF Meal”.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Kojarzycie słynne jajko, które pobiło rekord popularności na Instagramie? Na początku lutego cała tajemnica wokół niego została rozwiązana, bowiem okazało się, że za akcją stoi platforma streamingowa Hulu, zaś jej celem jest nagłośnienie problemów związanych ze zdrowiem psychicznym.
PS2
Niedawno natomiast World Record Egg stworzyło kolekcję ubrań wraz z Didżejem Khaledem, z której całkowite zyski zostaną przekazane fundacji Jed Foundation na rzecz osób zmagających się z problemami psychicznymi.