Robot Pepper asystentem sprzedaży w sklepie eobuwie.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Robot Pepper asystentem sprzedaży w sklepie eobuwie.pl

Robot humanoidalny Pepper na stałe zasilił szeregi załogi eobuwie.pl w poznańskim Starym Browarze. Jest szybki, rzetelny i jako asystent sprzedaży poprawia interakcję z klientem - tak oceniają go współpracownicy. Docelowo Pepper pojawi się w kolejnych salonach marki we Wrocławiu i Warszawie.

W szeregach Eobuwie.pl Pepper zadebiutował w czerwcu br. podczas otwarcia sklepu stacjonarnego w Forum Gdańsk. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nasza firma stawia na nowoczesne technologie. One nas inspirują i pozwalają realizować nawet najbardziej ambitne projekty. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak w roli asystenta sprzedaży poradzi sobie robot humanoidalny i czy będzie spełniał wypracowane w naszych salonach standardy obsługi klienta – wyjaśnia Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl. 

Szybko okazało się, że koncept, który miał być atrakcją na potrzeby otwarć kolejnych sklepów stacjonarnych – ewoluował. Pepper rozwinął swoje umiejętności na tyle, że od września jest stałym pracownikiem salonu eobuwie.pl w poznańskim Starym Browarze. Spotkamy go zaraz przy wejściu, gdzie wita klientów.

– Pepper na pewno potrafi zainteresować. Ma duży zasób wiedzy zarówno praktycznej, jak i teoretycznej. Z jednej strony można u niego odebrać zamówienie – krok po kroku tłumaczy, jak to zrobić, dzięki czemu ścieżka zakupowa staje się dla klienta bardziej przejrzysta – a z drugiej strony opowie o  koncepcie sklepu lub naszej autorskiej usłudze esize.me – dodaje Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.

Nowy asystent sprzedaży ma 120 cm wysokość, przyjazną fizjonomię i błysk w oku. Szybko zdobył także sympatię najmłodszych, których zaprasza do wspólnej zabawy i rozwiązywania Quizów. 

–  Obecność Peppera gwarantuje komfortowe zakupy. Dzieci angażują się w zabawę z nim, a rodzice mogą spokojnie zrobić zakupy i skorzystać z pełni usług dostępnych w salonie – kończy K. Jezierski. 

W przyszłości Pepper będzie doskonalił swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta tak, aby interakcja z osobami odwiedzającymi salon była jeszcze bardziej zaawansowana. Kolejne roboty mają dołączyć do teamów we Wrocławiu i Warszawie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij