Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Wychodzimy poza ramy pierwotnej „cyfrowości” – znamy zwycięzców Digital Excellence Awards 2019

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 17 listopada 2019 r. w Zamku Ujazdowskim, poznaliśmy organizacje, które otrzymały wyróżnienia w tegorocznej edycji Digital Excellence Awards.
O autorze
2 min czytania 2019-10-21

Jury konkursu Digital Excellence Awards wyłoniło 5 najlepszych organizacji w Polsce, które wykorzystując technologie cyfrowe i stosując innowacyjne idee, osiągają wyjątkowe rezultaty, zmieniając radykalnie siebie i szeroko rozumiane otoczenie biznesowe. Przyznana została także Nagroda Społeczności CIONET.

  • Wyróżnienie w obszarze Digital Strategy otrzymało Ministerstwo Finansów, które pochwaliło się zaadoptowaną w imponującym tempie strategiczną zmianą na skalę ogólnopolską. Dzięki projektowi Twój e-PIT podatek można rozliczyć na wakacjach przez telefon a nadpłata pojawi się na koncie w ciągu 17 dni. To jeden z przykładów prawdziwej cyfrowej rewolucji.
  • Wyróżnienie w obszarze Digital Customer otrzymała firma Neuca – transformacja biznesu poprzez wsparcie rozwoju klientów. Wykorzystanie analizy danych do mierzenia się z najważniejszymi wyzwaniami rynkowymi to dla niezależnych aptekarzy duże wyzwanie. Dlatego Neuca dostarcza im profesjonalnych narzędzi i rozwiązań, które wspierają wszystkie obszary rozwoju.
  • W obszarze Transformation of Capabilities wyróżnienie otrzymał EMPIK, który przedefiniował swoją strategię, na nowo tworząc standardy w oparciu o zrozumienie cyfrowego klienta. Empik Premium to efekt przemyślanej i konsekwentnie prowadzonej od trzech lat digitalizacji. Uruchomienie usługi było możliwe dzięki wcześniejszej realizacji całego portfela cyfrowych projektów.
  • W obszarze Digital Capabilities wyróżnienie za gigantyczną transformację, która umożliwia realizację strategii przedsiębiorstwa, otrzymała spółka PKP Energetyka. Bazujący na wykorzystaniu elementów sztucznej inteligencji i robotyzacji w procesach biznesowych Program Cyfryzacji stanowi jeden z głównych elementów strategicznej wizji rozwoju PKP Energetyka.
  • Wyróżnienie w obszarze Operational Efficiency za przeprowadzenie rewolucyjnej zmiany w modelu ochrony zdrowia otrzymało Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Cyfrowa transformacja umożliwia szybki dostęp do danych medycznych, tworzy procesy przyspieszające obsługę pacjentów, a dodatkowo pozwala na uszczelnienie systemu i podniesienie jakości danych medycznych.
  • Nagrodę Społeczności CIONET otrzymał Totalizator Sportowy, który w wielkim stylu wszedł na rynek e-commerce. Dzisiaj sprzedaż online i zarządzanie klientami decyduje o znacznej części przychodu Totalizatora Sportowego. Kasyno internetowe Totalizatora Sportowego oraz gry liczbowe online okazały się ogromnym sukcesem.

Wyróżnienia zwycięzcom wręczali członkowie Jury – wybitni cyfrowi liderzy: Krzysztof Soszyński, członek zarządu Intercars; Wojciech Zaskórski, enterprise business director, Samsung; Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP; Sławomir Soszyński, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego; Magdalena Dziewguć, dyrektor w obszarze rozwoju biznesu dla Chmury Google w regionie Europy Środkowo-Wschodniej; Adam Marciniak, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego, president of advisory board CIONET Polska.

Tegoroczne zwycięskie projekty wyróżniały się ogromną skalą, zasięgiem i wpływem – w pozytywny sposób zmieniają rzeczywistość i codzienne życie ludzi.

– Konsekwentnie szukamy oryginalnych pomysłów i śmiałych planów. Nie wystarczy wdrożyć nowe aplikacje albo unowocześnić sprzęt. Cyfrowa transformacja wymaga rozumienia potencjału biznesu do bycia lepszym i umiejętności znalezienia technologii, która może w tym pomóc. To bardzo rzadka umiejętność i dlatego chcemy ją nagrodzić i inspirować innych do rozwoju w tym kierunku – mówi Bartosz Górczyński, przewodniczący jury Digital Excellence Awards i partner zarządzający CIONET Polska i Digital Excellence.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Epoka nisko wiszących owoców w transformacji cyfrowej się skończyła. Większość wprowadzonych przez nią nowych przewag konkurencyjnych stała się normalnością dzisiejszego biznesu. Teraz w naszym konkursie szukamy firm umiejących wyjść poza tę pierwotną „cyfrowość” i proste aplikacje IT; firm zdolnych do faktycznego, głębokiego przekształcania systemów zarządzania, produkcji, logistyki, sprzedaży, marketingu, relacji z klientami, etc., z pomocą nowatorskich wizji i koncepcji modeli biznesowych opartych na możliwościach przynoszonych przez nadchodzącą kolejną rewolucję technologiczną. Szukamy cyfrowych rebeliantów, a już nie tylko cyfrowych kopistów – komentuje prof. Piotr Płoszajski, członek Jury.

– Praktycznie każda branża opiera się na wykorzystaniu pozornie tych samych nowych technologii. SaaS, Cloud, AI, CI/CD, Agile nie są już enigmatycznymi terminami informatyków, ale częścią codziennego języka w zarządzaniu zmianą. Z mojej perspektywy, kluczowym aspektem jest jednak to, jak stosujemy te metody, tym samym, w jaki sposób zabezpieczamy realizację potrzeb klienta w ciągle zmieniającej się rzeczywistości rynkowej” – tłumaczy Jaromir Pelczarski, wiceprezes zarządu, COO Banku BNP Paribas i członek jury.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ubiegłorocznej edycji konkursu tytułem Digital Excellence of The Year wyróżnieni zostali: LPP, ARIMR, Rossmann SDP, AGH, Eobuwie.pl a rok wcześniej: Hempel, Nowa Itaka, Zarząd Portów Szczecin i Świnoujście, MPWiK Wrocław oraz Ministerstwo Cyfryzacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się