Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Jet Line

Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit

Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.

1 października w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie pojawiła się nietypowa kampania. Na billboardach przedstawiono postacie z zamkniętymi oczami, którym towarzyszyły prowokujące hasła. Dziś billboardy zostały zamienione, a na ich miejscu ukazała się druga odsłona akcji „Idealiści”.

– „Idealista” to słowo, które bywa dziś traktowane z pewnym lekceważeniem – jest trochę staroświeckie i wydaje się nie pasować do naszej epoki. W ramach open eyes economy myślimy inaczej, a nasza podstawowa teza brzmi: „Nie ma przyszłości bez idealistów”. Idealizm to jedyny sposób na powstrzymanie globalnych kryzysów – zdrowy rozsądek na miarę naszych czasów – mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny OEES, CCO Eskadry.

Kampanię promują twarze sześciu „idealistów” reprezentujących różne dziedziny życia: były minister w ekwadorskim rządzie, prezeska dużej firmy technologicznej, miejska aktywistka, założyciel jednego z najpopularniejszych uniwersytetów w Polsce oraz studentka. Każda z osób symbolizuje konkretne wartości, które są nieodłącznym elementem Open Eyes Economy Summit – międzynarodowego kongresu ekonomii wartości, który odbywa się w Krakowie.

– Hasła dopasowane są do sześciorga bohaterów noszących niebieskie okulary (symbol OEES). Jest wśród nich były Minister Energetyki i Górnictwa Ekwadoru Alberto Acosta – polityk, który stanął w obronie znajdującego się w amazońskiej dżungli Parku Narodowego Yasuní i mieszkających w nim plemion, stanowczo sprzeciwiając się wydobyciu ropy na tym terenie. Na innym billboardzie zobaczymy Dominikę Bettman – charyzmatyczną prezeskę firmy Siemens, która jest żywym dowodem na to, że kobiety są niezbędne w świecie nowych technologii. Kolejna postać to Piotr Voelkel – twórca meblarskiej marki VOX, mecenas sztuki i założyciel Uniwersytetu SWPS. W kampanii występują też krakowska animatorka kultury i miejska aktywistka Iza Chyłek oraz Jadzia Wytrwał – studentka z Krakowa. Każdy z naszych bohaterów to inna historia, inny problem i inny temat poruszany w ramach tegorocznego Open Eyes Economy Summit. – tłumaczy Katarzyna Kantner, copywriter w Eskadrze odpowiedzialna za koncept kampanii.

Poprzednim kreacjom towarzyszyły prowokacyjne hasła odwołujące się do stereotypów. W drugiej odsłonie zostały zastąpione komunikatami, które celnie ripostują użyte pierwotnie slogany.

– Na teaserowych bilbordach postanowiliśmy umieścić obiegowe opinie, niesprawiedliwe sądy i powszechnie powtarzane frazesy. Wydrukowane w dużym formacie kłują w oczy, prowokują, przyciągają uwagę. Dla nas to kwintesencja najgorszych cech starej ekonomii, od której odchodzimy na OEES – takiej, która za cel stawia sobie wyłącznie zysk, władzę i bezmyślny konsumpcjonizm. Widoczni na key visualach bohaterowie kampanii mają zamknięte oczy – to symbol braku świadomości. W revealu oczy postaci są już otwarte, a hasła są zgodne z ideami open eyes economy. – pointuje Kantner.

Kampania „Idealiści” promuje tegoroczną edycję Open Eyes Economy Summit – międzynarodowego kongresu ekonomii wartości, który odbywa się 19 i 20 listopada w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Więcej informacji można uzyskać na: www.oees.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij