„Piątuś radę da” – startuje nowa kampania od OSM Piątnica

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Piątuś radę da” – startuje nowa kampania od OSM Piątnica

OSM Piątnica wystartowała z najnowszą kampanią dedykowaną jogurtom Piątuś pod hasłem „Piątuś radę da”, której towarzyszy nowy bohater Łoś. Tym samym Piątuś to nie tylko pyszny i zdrowy jogurt, ale także imię Łosia, z którym warto próbować wciąż nowych aktywności, żeby znaleźć tę, która daje radość.

Najnowsza kampania komunikacyjna Piątnicy skupia się na podkreśleniu tego, jak ważne jest odkrywanie świata i podejmowanie wyzwań. Historia spotu osadzona jest w naturalnym środowisku. Piątuś przemierza las i nurkuje w toni jeziora próbując nowych aktywności. Wiemy, że łosie nie są może szybkie i zgrabne, ale za to świetnie pływają. W kampanii Piątnica uczy, że nie musimy być we wszystkim najlepsi, ponieważ pewne rzeczy nam nie wychodzą, za to inne udają się koncertowo! Dziarski Łoś zachęca do odkrywania swoich mocnych stron - „Próbuj, próbuj co dnia. Znajdź co Twoje raz dwa!”. Skoro „Piątuś radę da”, to każde dziecko również może znaleźć aktywność wywołującą uśmiech na twarzy.

Wraz ze zmianą opakowań oraz przedstawieniem dziarskiego Łosia, OSM Piątnica wprowadziła kolejne smaki jogurtów Piątuś. Jogurt o malinowym oraz jagodowym smaku są poszerzeniem dotychczasowej oferty Spółdzielni przeznaczonej dla najmłodszych. Mają prosty skład, zawierają błonnik i wyróżniają się wysoką zawartością naturalnego białka. Jogurty Piątuś nie zawierają syropu glukozowo – fruktozowego, sztucznych barwników i aromatów, ani mleka w proszku. Naturalność, autentyczność, szczególna dbałość o jakość oraz pyszny smak sprawiają, że rodzice bez obaw sięgają po jogurty Piątuś z Piątnicy.

Spoty z łosiem Piątusiem od 18 października można zobaczyć w telewizji oraz jako pre-rolle na Youtube, a od 8 listopada także w kinach w całej Polsce. Kampania obejmuje również social media oraz współpracę z influencerami.

Plej odpowiada za koncept i realizację kampanii ATL, komunikację w social mediach i współpracę z influencerami, a także pomysł oraz realizację animacji we współpracy z Studio BrosFX. Agencja stworzyła także Piątusiową piosenkę (konsultacja muzyczna: Sirens, kompozytor: Paweł Skorupka, tekst: Bartek Fabiszewski z Plej). Strategicznie projekt wspierał Melting Pot, a za zakup mediów odpowiada FiveMedia, a za koordynację ze strony OSM Piątnicy odpowiadała Marta Salwa, junior brand manager.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij