TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dove przechodzi na butelki pochodzące do 100% z recyklingu

Jako część swojego zobowiązania na rok 2025 Dove ogłasza nową inicjatywę, zmierzającą do zmniejszenia ilości odpadów z tworzyw sztucznych poprzez m.in. wprowadzenie na rynek nowych plastikowych butelek pochodzących z recyklingu.
O autorze
1 min czytania 2019-10-22

Odpady z tworzyw sztucznych są jednym z największych, globalnych problemów dotyczących środowiska i ludzkiego zdrowia, z którym musimy się zmierzyć – jego skala wynika z liniowego modelu konsumpcji jednorazowego użytku. Aby uczestniczyć w tworzeniu gospodarki o obiegu zamkniętym, w której tworzywa sztuczne są ponownie wykorzystywane i poddawane recyklingowi, Dove przyspiesza i rozszerza swoje działania, kontynuując zobowiązanie NO / BETTER / LESS PLASTIC:

1. NO PLASTIC: Dove toruje drogę dla reszty sektora kosmetycznego, dzięki wiodącym w branży innowacjom, aby w miarę możliwości wyeliminować stosowanie plastiku poprzez używanie alternatywnych materiałów i nowych formatów opakowań. W przyszłym roku opakowania kultowej kostki myjącej Dove na całym świecie będą wolne od plastiku; trwają też prace nad zastąpieniem zewnętrznego, plastikowego opakowania zbiorczego kostek myjących Dove materiałem niezawierającym plastiku.

2. BETTER PLASTIC: Dove inwestuje w bardziej zrównoważone opakowania pozyskiwane z plastiku z recyklingu, aby zmniejszyć zużycie dziewiczego plastiku. Właśnie dlatego marka zobowiązuje się do wprowadzenia nowych butelek wykonanych do 100% z plastiku z recyklingu w całym asortymencie (Dove, Dove Men+Care i Baby Dove) na rynkach, na których jest to technicznie wykonalne, m.in. w Ameryce Północnej i Europie do końca 2019 r. Jednocześnie Dove kontynuuje poszukiwanie rozwiązań dla problemów dotyczących m.in. pompek i nakrętek, w których obecnie, z przyczyn technicznych nie jest możliwe użycie tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu.

3. LESS PLASTIC: W dezodorantach w sztyfcie Dove wykorzysta technologię kryjącą się za nowymi opakowaniami ze stali nierdzewnej, wielokrotnego użytku oraz wielokrotnego napełniania: minim. Technologia ta minimalizuje liczbę odpadów poprzez radykalne zmniejszenie ilości potrzebnego plastiku. Rozwiązanie to zostanie przetestowane w ramach platformy LOOP: pierwszego w swoim rodzaju bezpośredniego systemu zakupów z minimalnym poziomem odpadów. Data testu nie została jeszcze potwierdzona, ale prace są w toku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Misją Dove od zawsze jest, żeby dostarczać najlepszą pielęgnację, poprzez wysokiej jakości produkty. Jednak pielęgnacja to dla nas znacznie więcej. Zobowiązanie NO/BETTER/LESS PLASTIC to kolejny przełomowy moment w historii marki, a nowe rozwiązania pokazują, że nie jest to wyłącznie obietnica, ale marka Dove konsekwentnie ją realizuje – powiedział Maciej Seliński, head of beauty and personal care Polska Unilever.

zdjęcie: depositphotos.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się