Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nowi pracownicy w Agencji Społem

Do zespołu SPOŁEM, jednej z pierwszych polskich agencji zajmujących się marketingiem społecznościowym, dołączyli Michał Nowiński, Diana Zbrzeźniak i Michał Staszewski.
O autorze
1 min czytania 2019-10-22

Nowym zespołem social media w Agencji Społem kieruje Michał Nowiński – z wykształcenia kulturoznawca, z pasji tekściarz, rysownik, bloger i producent muzyczny. Przez wiele lat był związany z kolektywem audiowizualnym The Loveliers, odnoszącym sukcesy w środowisku internetowym oraz na falach radiowej Trójki. Realizował projekty dla firm wydawniczych, zarządzał kanałami marek w social mediach, pisał teksty i recenzje, prowadził eventy i spotkania z artystami. Media społecznościowe to jego ulubione środowisko działań marketingowych. W swojej pracy kładzie nacisk na budowanie relacji i znajomość potrzeb odbiorców. Dzień zaczyna od czarnej kawy i przeglądu informacji ze świata.

W Agencji Społem na stanowisku social media manager odpowiada za kanały SM firm: Dr. Oetker, Synevo i Digel.

Diana Zbrzeźniak jako junior social media specialist rozwija swoje komunikacyjne kompetencje. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencjach PR-owych (współtworzyła strategie komunikacyjne w SM, newslettery i informacje prasowe, eventy prasowe i gale media relations, zajmowała się influencer marketingiem). Pracowała między innymi takich klientów jak: Wrangler, Lee, Parfois, Helly Hansen, Benetton, Sisley czy VAN GRAAF. Uwielbia modę, podróże małe i duże oraz social media. Praca w mediach społecznościowych jest dla niej pasją. Studiuje socjologię ze specjalizacją: PR, marketing i branding.

Od września do zespołu Agencji Społem dołączył także Michał Staszewski zajmując stanowisko graphic/motion designer. Wcześniej pracował dla Agencji Cut the Mustard, gdzie projektował animacje dla marek: Lech, H&M Music i Packhelp (zapakuj.to).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Michał to grafik z zamiłowaniem do animacji oraz motion designu. Na co dzień włóczący się po konstancińskich lasach, skąd pochodzi. Inspiracje do swoich prac graficznych czerpie z wszystkiego, co go otacza. Kocha gimnastykę, snowboard i stare, kultowe samochody.

Wspiera kreację Agencji Społem statykami oraz animacjami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się