PLAY Polska Liga Mobilna – pierwsza liga dla grających na urządzeniach mobilnych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PLAY Polska Liga Mobilna – pierwsza liga dla grających na urządzeniach mobilnych

Polska Liga Mobilna odpowiada na dynamiczny rozwój branży sprzętów mobilnych, a co za tym idzie rynek gier wieloosobowych przystosowanych na smartfony i tablety.

Tego na polskiej scenie sportów elektronicznych jeszcze nie było. Marka Play wraz z Fantasyexpo, podążając za rynkowymi trendami, zainteresowaniem kibiców i zapotrzebowaniem ze strony zawodników, startuje z pierwszą w naszym kraju esportową ligą gier mobilnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Partnerem tytularnym ligi jest sieć komórkowa Play, od lat wspierająca rozwój polskich sportów elektronicznych. Marka, która od dawna stawia na esport, podobnie jak Fantasyexpo, dostrzegła potencjał w grach mobilnych. Poprzez wsparcie Polskiej Ligi Mobilnej, Play wykorzystuje nowy kanał komunikacji, skierowany do swoich klientów.

– PLAY Polska Liga Mobilna jest efektem zderzenia naszych celów firmowych z trendami na rynku gier, oraz oczekiwaniami użytkowników urządzeń mobilnych. Poniekąd jest to następny etap rozwoju krajowego rynku sportów elektronicznych – mówi Justyna Borkowska, digital communications manager, Play.

– Dla Play, jako największej sieci komórkowej w Polsce, wspierającej community graczy od ponad 3 lat, naturalnym krokiem, było rozszerzenie platformy #GamersGonnaPlay o ligę mobile. Mam nadzieję, że nasz wspólny projekt, pierwszy taki na polskim rynku, zostanie pozytywnie przyjęty przez fanów gier mobilnych – dodaje Aleksandra Nitecka, senior digital communications manager, Play.

Strategiczne wsparcie rozgrywkom zapewnia LifeTube – sieć partnerska YouTube, zrzeszająca ponad 800 influencerów. LifeTube poprzez współpracę z organizatorami, otwiera się na ogólnokrajowe rozgrywki esportowe, a twórcy internetowi są ambasadorami Play Polskiej Ligi Mobilnej.

– Posiadając grupę najbardziej popularnych twórców mobilnych, już od dłuższego czasu poszukiwaliśmy dalszej drogi rozwoju tego sektora. Z wykorzystaniem narzędzi, które oferuje Play Polska Liga Mobilna, stworzymy produkt, który zasięgowo konkurować będzie z największymi podmiotami esportowymi w kraju. Dla tysięcy graczy mobilnych, będzie to także szansa spróbowania swoich sił w bardziej wymagających rozgrywkach i wskoczenia na wyższy poziom rywalizacji – mówi Radosław Kwiatkowski, senior account manager & esports specialist, LifeTube.

Będzie show!

Liga obejmie jedne z najpopularniejszych tytułów, które podbiły serca fanów mobilnej rozrywki na całym świecie: Brawl Stars (100 milionów pobrań), Clash Royale (100 milionów pobrań), World of Tanks Blitz (120 milionów pobrań). W ramach rozgrywek organizatorzy przygotują serię zmagań dla wszystkich zawodników oraz kibiców. W każdym z tytułów zobaczymy 8 turniejów kwalifikacyjnych zakończonych finałami, podczas których zawodnicy będą mieli okazję wygrać najnowsze modele smartfonów, peryferia oraz abonamenty.

Co więcej, na widzów mobilnych zmagań czeka również showmatch z udziałem kibiców oraz influencerów będących ambasadorami imprezy. Zaangażowanie twórców internetowych do wsparcia Polskiej Ligi Mobilnej, nie tylko ułatwi integrację środowiska graczy mobilnych, ale także przyciągnie fanów mobilnej rywalizacji. Ambasadorami ligi będą takie osobistości jak Sitr0x, Manoyek, Farell, Dzejżejka czy pOwp.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij