Turecka moda znajduje swój rynek w Polsce – AliExpress zapowiada Globalny Festiwal Zakupów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Turecka moda znajduje swój rynek w Polsce – AliExpress zapowiada Globalny Festiwal Zakupów

„Mama ostrzegała” – parodia muzyczna Malwiny Bakalarz z kanału Baku Family, znalazła się na 4. miejscu karty na czasie na YouTubie. Piosenka została stworzona, aby zwiększyć świadomość tureckiej marki E-Bebek przed największą sprzedażą AliExpress w tym roku – Global Shopping Festival.

Realizując globalną strategię Grupy Alibaba, AliExpress otworzył swój nowy system na początku 2019 r., aby umożliwić zagranicznym handlowcom samodzielną rejestrację, sprzedaż lokalną i globalną, dążąc do zapewnienia międzynarodowym konsumentom i sprzedawcom cyfrowej platformy handlu oraz wspierać rozwój lokalnych małych i średnich firm w kraju, w którym działa. Obecnie kupcy z czterech pilotowanych krajów poza Chinami – z Rosji, Hiszpanii, Włoch i Turcji – mogą sprzedawać swoje produkty na AliExpress. Jeśli to się powiedzie – rynek zacznie się rozszerzać na sprzedawców w innych krajach, w tym w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Turcja jest siedzibą rozwoju wielu różnych gałęzi przemysłu, szczególnie silnych w branży tekstylnej, których popularność na całym świecie stale rośnie. E-Bebek, sklep odzieżowy Mother & Baby, którego ubrania zostały pokazane w filmie Baku Family, już stał się kluczowym sprzedawcą AliExpress, a Polska jest jednym z 3 największych rynków zbytu dla tej marki.

– AliExpress otworzył przed nami nowe rynki konsumenckie, a dzięki naszej współpracy mogliśmy wysyłać zamówienia do konsumentów w blisko 200 krajach, w tym w Polsce – stwierdził Halil Erdogmus, dyrektor generalny E-Bebek.

Jednocześnie AliExpress w coraz większym stopniu buduje ekosystem partnerów w Polsce w oparciu o model biznesowy, który w dużej mierze opiera się na lokalnych MŚP. Tym razem kampanię prowadziła LifeTube - największa lokalna sieć partnerska w Europie.

– Cieszę się, że tak duża firma jak AliExpress zdecydowała się na wykorzystanie siły influencer marketingu oraz zaufała nam, powierzając LifeTube przygotowanie strategii całej kampanii. To potwierdza nie tylko globalny trend współpracy z twórcami internetowymi, ale też zwiększającą się świadomość rynku odnośnie korzyści, które daje influencer marketing - to nie tylko efekty sprzedażowe, ale budowanie love brandu i bardzo ważnej świadomości marki wśród konsumentów – dodaje Izabela Malinowska, senior sales manager w LifeTube.

Globalny festiwal zakupów AliExpress odbędzie się na stronie internetowej i w aplikacji AliExpress od 28 października 2019 r., gdzie użytkownicy będą mogli przeglądać oferty i zbierać kupony. Produkty będą w sprzedaży 11 i 12 listopada 2019 r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij