Nowoczesność, otwartość, wspólnota – z takimi hasłami kojarzy się Poznań. Aby podkreślić to jeszcze bardziej, władze miasta postanowiły stworzyć spot, który ma za zadanie pokazać, że Poznań to miasto nowoczesne, idące z duchem czasu, międzynarodowe, otwarte na pomysły i działania.
Zobacz również
W spocie zostały przedstawione największe walory miasta oraz zabytki, postawiono także duży nacisk na kulturę, którą oferuje Poznań – w filmie bowiem wykorzystano utwór Rosalie, piosenkarki pochodzącej i tworzącej w Poznaniu.
– Motywem przewodnim filmu są dłonie. Chcieliśmy pokazać, że miasto to nie tylko budynki i inwestycje, to przede wszystkim ludzie. W spocie Poznań został przedstawiony jako otwarta i silna wspólnota, która razem działa i tworzy fantastyczną atmosferę w mieście. Film prezentuje szeroki wachlarz ujęć naszego miasta, miejsc wyjątkowych, kultowych, nieoczywistych. Poznań to miasto dla każdego, jest tutaj miejsce na kulturę, sport, rozrywkę czy biznes – powiedziała Marta Komorska, starszy specjalista ds. koordynacji promocji miasta Poznań.
Spot promocyjny został przygotowany przez firmę Mishka Films.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
68 punktów z muralami i graffiti, 17 działających reklam neonowych oraz 9 starych szyldów i napisów reklamowych. Polsko-angielski przewodnik po poznańskim street-arcie to aż 94 powody, by wyjść z domu i odkryć zupełnie nowe oblicze miasta.
PS2
Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów marketingu miejsc.