Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Projekt „Dobre Składniki” marki Wawel doceniony w konkursie Sustainability FMCG Award

Pionierski projekt marki Wawel „Dobre Składniki” zdobył główną nagrodę w kategorii Transformacja Łańcucha Dostaw w konkursie Sustainability FMCG Award.
O autorze
1 min czytania 2019-10-28

Firma Wawel została uhonorowana kolejną nagrodą. Podczas Konferencji Sustainability Confex 2019 wręczono nagrody przyznane za najlepsze projekty wyłonione w konkursie Sustainability FMCG Award i zrealizowane przez producentów FMCG w latach 2018-2019 w 3 kategoriach: Zrównoważona Produkcja, Innowacyjne Opakowania, Transformacja Łańcucha Dostaw. Wawel otrzymał główną nagrodę w kategorii Transformacja Łańcucha Dostaw. Doceniony został pionierki projekt „Dobre Składniki”, w ramach którego Wawel jako pierwsza firma na polskim rynku usunęła zbędne składniki z receptur wszystkich swoich słodyczy, zachowując przy tym przystępność cenową. W ramach projektu Wawel prowadzi także działania edukacyjne wśród konsumentów, stawia na przejrzystą komunikację i dba o etyczne pozyskiwanie oraz świadome źródło, z których tworzone są produkty marki (wdrożenie certyfikacji UTZ oraz RSPO).

– Nagroda w konkursie Sustainability FMCG Award to kolejne nasze wyróżnienie, z którego jesteśmy niezmiernie dumni. Cieszymy się z sukcesów, bo świadczą one o sile i pozycji marki Wawel. Nasz projekt „Dobre Składniki” to inicjatywa, której realizacji podjęliśmy się przede wszystkim z myślą o wszystkich konsumentach. To także część naszej strategii opierającej się na trzech filarach. Pierwszy to produkcja słodyczy najwyższej jakości przy maksymalnym uproszczeniu receptur, drugi – działalność dobroczynna, trzeci zaś – budowanie społeczności wokół idei dobrego samopoczucia i czynienia dobra – mówi Sylwia Warnecka, CSR manager Wawel SA, wiceprezes Fundacji „Wawel z Rodziną”.