Taksówką do marzeń razem z Bankiem Millennium

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Taksówką do marzeń razem z Bankiem Millennium

Na ulice pięciu największych polskich miast wyjedzie różowa londyńska taksówka, dzięki której każdy będzie miał szansę wygrać 100 tys. zł i spełnić swoje marzenia. Konkurs „Taksówką do marzeń” zaplanowany i zrealizowany dla Banku Millennium przez agencję Lemon Sky, wystartował 10 października.

Konkurs „Taksówką do marzeń” łączy działania online i offline. Na ulicach Warszawy, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia i Krakowa pojawi się taksówka Banku Millennium, do której będzie mógł wsiąść każdy, kto ma marzenia i chciałby się nimi podzielić ze światem, a przy okazji wygrać 100 tys. zł na ich realizację. Wewnątrz pojazdu każde marzenie zostanie nagrane na wideo i opublikowane w sekcji konkursowej kanału Banku Millennium na YouTube www.youtube.com/BankMillennium. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcję wspiera kampania reklamowa online. Lemon Sky została wyłoniona do realizacji tego projektu w drodze przetargu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij