25 października swoje święto mają wszystkie kundelki i nierasowce. W Bluerank miłość do czworonogów jest powszechnie znana. Wielu pracowników ma swoje psy. Od dawna regularnie wspieramy też okoliczne schroniska. Nasze największe psie ultraski – Dominika Paruszewska, Patrycja Tomczak, Ewelina Malka z silnym wsparciem Pauliny Matuszyńskiej zaproponowały, aby dzień kundelka był okazją do kolejnej akcji.
I w ten sposób Bluerank 25 października br. zamienił się w Psiurank, a nasz coworking – w jarmark, na którym można było kupić przysłowiowe „mydło i powidło” (dżemy też były!) Każdy z Blueranków na tę okazję przygotował swoje specjały – były ciasta, ciastka, babeczki, tarty, chleb ze smalcem czy wędzone masło i ogórki kiszone. Każdy z produktów miał swoją cenę minimalną, a pieniądze trafiały do puszki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dużym zainteresowaniem cieszyła się także gra zręcznościowa oraz wykonywane na miejscu rysunki psiaków.
Przez kilka godzin udało się uzbierać 1370 złotych. Za te pieniądze kupiono blisko 100 puszek karmy i kilkadziesiąt kilogramów suchej karmy specjalistycznej w workach, a także środki czystości, które Dominika, Patrycja i Ewelina – inicjatorki akcji zawiozły do Przytuliska w Głownie.
Dziewczyny nie mogły odmówić sobie także spaceru z psami. Miejsce to odwiedzają pracownicy Bluerank regularnie i w planach mają kolejne akcje.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dzień kundelka był dla Bluerank także okazją do pochwalenia się swoimi psami. Zdjęcia naszych czworonożnych przyjaciół możecie zobaczyć w galerii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing