Rusza kampania Pantene z ambasadorkami marki w rolach głównych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania Pantene z ambasadorkami marki w rolach głównych

Rusza nowa kampania marki Pantene, w której w roli ambasadorek marki występują cztery silne osobowości: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska. Prowadzona pod hasłem „Oh my Gold!” kampania obejmie telewizję, digital i prasę.

Celem akcji skierowanej do kobiet w każdym wieku i prowadzonej pod hasłem „Oh my Gold!” jest zwiększenie świadomości dotyczącej różnych potrzeb włosów i odpowiedniego ich odżywienia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Według badań jedynie 50% kobiet w Polsce stosuje odżywki, których zadaniem jest głębokie nawilżanie, wygładzanie i odżywianie zniszczonych włosów. Celem kampanii „Oh my Gold!” jest edukacja dotycząca sposobu działania odżywek i dobierania ich rodzaju do danego typu włosów. Jest to kolejny element prowadzonej od zeszłego roku komunikacji „#Power of hair” opartej na założeniu, że piękne włosy są atrybutem piękna, który ma największy wpływ na nasze samopoczucie. Edukując konsumentki checemy zapewnić im przed lustrem więcej momentów typu „Oh My Gold!” i podnieść poziom ich samopoczucia – mówi Victoria Kulpanowska, Hair Care I Associate brand manager Pantene CE w Procter&Gamble.

Komunikację wspierają 4 różne ambasadorki: Lidia Popiel, Karolina Pisarek, Katarzyna Zielińska oraz Natalia Kukulska, które pojawią się we wszystkich materiałach reklamowych.

Każda z ambasadorek reprezentuje inny typ włosów, a co za tym idzie, różne potrzeby ich dotyczące. Działania obejmą telewizję, digital, prasę oraz kanały social mediowe ambasadorek.

Dom mediowy MediaCom zajął się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii oraz negocjacjami kontraktów ambasadorskich. Kreację na potrzeby kampanii opracowała agencja reklamowa Grey Poland.

Kampania „Oh my Gold!” jest kolejną odsłoną działań reklamowych marki Pantene, które potrwają do czerwca 2020 r. Poprzednia prowadzona pod hasłem „Great Hair Day” miała miejsce od lipca do września i wspierała wprowadzenie nowej linii kosmetyków premium z kolekcji Pantene Hair Biology, w której znaleźć można m.in. specjalne szampony, odżywki i kuracje. Każdy z produktów zawiera mieszankę składników inspirowanych pielęgnacją skóry, które zapewniają równowagę i regenerują różne rodzaje włosów w różnych fazach naszego życia. Produkty są dostosowane do potrzeb włosów kobiet od 15 roku życia wzwyż. Linia Hair Biology została również wzbogacona o fioletowy szampon Grey & Glowing dedykowany do potrzeb siwych włosów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij