Chyba wszyscy możemy zgodnie przyznać, że bez niego święta nie byłyby takie same – sprawę z tego doskonale zdaje sobie marka Happy Socks, która zaprosiła aktora Macaulaya Culkina – filmowego Kevina – do swojej najnowszej świątecznej kampanii.
Ubrany w iście świąteczny sweter, aktor reklamuje nową kolekcję skarpetek popularnej marki i opowiada o swoim podejściu do świąt Bożego Narodzenia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
W ubiegłym roku Kevin McCallister znowu został sam w domu! Tym razem z asystentem Google’a.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024