CityFit wprowadził aplikację mobilną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CityFit wprowadził aplikację mobilną

Sieć klubów fitness CityFit uruchomiła aplikację mobilną. Oprócz rozwiązań ułatwiających korzystanie z klubów, umożliwia ona udział w programie lojalnościowym. To pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku fitness w Polsce. Wdrożeniu towarzyszy kampania skierowana do klubowiczów.

Za pośrednictwem aplikacji mobilnej CityFit klubowicze mogą m.in. zarządzać swoim członkostwem oraz zapisywać się na zajęcia fitness i trening personalny. Umożliwia ona również zakup produktów dodatkowych, takich jak pakiet akcesoriów treningowych Starter Pack czy cegiełka charytatywna. W kolejnym etapie aplikacja wzbogacona zostanie o funkcje umożliwiające zakup karnetu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Elementem aplikacji jest oparty na idei grywalizacji program lojalnościowy FitFighters. Biorąc udział w wyzwaniach sportowych klubowicze zdobywają CityFitCoiny, uprawniające m.in. do rabatów na członkostwo w klubie. Równolegle ich konta wzbogacają się o kolejne punkty przy atrybutach: siła, morale, wytrzymałość i szybkość. Zdobycie odpowiedniej ilości punktów kieruje użytkownika na kolejny poziom treningowy. Nazwy poziomów nawiązują do zwierząt i są to odpowiednio: dla kobiet - Wiewiórka, Gazela, Pantera; dla mężczyzn - Zając, Dzik, Byk.

Zadania dla użytkowników zostały zaplanowane tak, by z jednej strony motywować do treningów, z drugiej – integrować i budować społeczność w klubie. Program posiada również moduł Member Get Member, w którym klubowicze mogą przekazywać zniżki i odbierać premie za polecanie CityFit swoim znajomym. Wśród bonusów dostępnych w aplikacji znajdują się m.in. gadżety CityFit, zniżki na karnety, a także kupony rabatowe do sklepów znanych marek.

– FitFighters jest pierwszym tego typu narzędziem w branży fitness w Polsce: oparty na grywalizacji program lojalnościowy zamknięty w nowoczesnej aplikacji. To kolejna nowość – obok m.in. nowej strony internetowej - którą wprowadziliśmy w tym roku, aby ułatwić, usprawnić i uprzyjemnić naszym klubowiczom korzystanie z oferty CityFit. Chcemy być pionierem w zakresie wdrożeń nowatorskich rozwiązań digitalowych, dlatego konsekwentnie śledzimy światowe trendy i dostosowujemy je do realiów naszego rynku – mówi Małgorzata Roszak-Sygocka, dyrektor marketingu CityFit.

Kampania

Wdrożenie aplikacji wsparte zostało kampanią skierowaną do aktywnych klubowiczów CityFit. W klubach pojawiły się materiały drukowane (standy, voblery, naklejki), które kontekstowo informują o dostępnych funkcjonalnościach. Komunikacja prowadzona jest również na ramkach elektronicznych i social mediach. Dodatkowo w radiowęzłach emitowane są spoty, opisujące zwyczaje zwierząt występujących w programie lojalnościowym. Głosu do nich użyczyła Krystyna Czubówna.

Aplikacja CityFit dostępna jest w Google Play oraz App Store. W planach sieci jest jej dalsze rozwijanie i uzupełnianie o nowe funkcjonalności.

– Każdy z modułów aplikacji będziemy rozwijali równolegle, zaskakując klientów zarówno nowymi produktami, jak i angażującymi elementami grywalizacji. Naszą aspiracją jest stworzenie aplikacji mogącej moderować proces „podróży klubowicza” na różnych punktach styku z marką CityFit, wzbogacając jego doświadczenia, budując treningową świadomość oraz wspierając konsekwencję w realizacji indywidualnych celów. – mówi Łukasz Gądek, członek zarządu CityFit.

CityFit to największa polska sieć klubów fitness czynnych 24h/7. Obecnie klubowicze korzystają z 23 klubów w 15 miastach Polski. W planach są kolejne otwarcia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij