#domyosbuddies - ruszyła najnowsza kampania marki Decathlon

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#domyosbuddies - ruszyła najnowsza kampania marki Decathlon

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które szukają motywacji do ćwiczeń. W akcję zaangażował się Daniel Qczaj, jeden z najpopularniejszych trenerów sportowych w Polsce.

– Na zajęciach fitness często walczymy ze słabościami i oceniamy się przez pryzmat koleżanek. Akcja #domyosbuddies ma to zmienić i pokazać, że kobiety mają moc wzajemnego wsparcia, nie tylko na treningu – tłumaczy Martyna Wieczorek, copywriterka w Opus B.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wierzymy w kobiecą moc

– W ramach akcji zorganizowany został konkurs na Instagramie. By wziąć w nim udział należy opublikować na swoim profilu zdjęcie w sportowych ubraniach marki Domyos by Decathlon, opatrzyć go hasztagiem #domyosbuddies #sprawdzasiewsporcie i opisać historię swojej fitness-motywacji – mówi Magdalena Zachiewicz-Sobolewska, communication specialist w Decathlon.

Nagrodą w konkursie jest m.in. dostęp do platformy QCZAJfitness. Poparcie dla akcji można wyrazić m. in. dzięki darmowym bransoletkom, dodawanym do odzieży Domyos zakupionej w sklepach Decathlon.

Zespół Opus B odpowiada za koncepcję kreatywną akcji, stworzenie strony www, kontent social media oraz realizację kampanii digital. Za zakup mediów odpowiada MullenLowe.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij