mBank Young – „#najlepiej” według BBDO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
mBank Young – „#najlepiej” według BBDO

mBank prezentuje nową odsłonę kampanii reklamującej „eKonto dla Młodych”. Przekaz bazuje na codziennych sytuacjach z życia młodych osób oraz eksponuje funkcjonalności oferowane przez mBank w ramach eKonta, m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefonu czy sprawdzanie stanu kota w aplikacji.

Trzonem trwającej komunikacji jest kampania w internecie, w której wykorzystywanych jest 5 filmów pod hasłem „#najlepiej”. Działania prowadzone są także w kanałach wspierających – w obszarze social mediów to: YouTube, Facebook i Instagram – oraz w mediach OOH.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Strategię i koncepcję kampanii, nadzór produkcyjny i kompleksowe działania w internecie realizuje Energy BBDO, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare Polska. Produkcją materiałów do kampanii zajęła się Flota Filmowa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij