Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Craig van Niekerk (Wyborowa Pernod Ricard): Marketing posiada siłę, która potrafi poruszyć ludzi

Craig van Niekerk (Wyborowa Pernod Ricard): Marketing posiada siłę, która potrafi poruszyć ludzi
– Swoje inspiracje czerpię od ludzi i marek, które mają odwagę, aby czasem na przekór innym kreować własną drogę – tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Craig van Niekerk, dyrektor marketingu w Wyborowa Pernod Ricard.
O autorze
1 min czytania 2019-11-12

1. W marketingu najważniejsza jest… 

Prostota. 

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Sezonowa kampania marki Ruavieja o nazwie „Musimy zobaczyć więcej siebie” (hiszp. „Tenemos que vernos mas”). 

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć… 

Wyzwania są nieodłącznym elementem mojego życia zawodowego. Wydaje mi się, że w codziennej pracy wyzwanie to: wybór priorytetów, inspirowanie zespołu do odwagi w działaniach oraz śmiałości w podejmowaniu ryzykownych decyzji marketingowych.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to… 

Było ich wiele, jednak z największą dumą wspominam kampanię przeprowadzoną przez markę Jameson – More Than Altè na rynku w Nigerii. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Heinz – Not for Astronauts. 

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Trend związany z „wyznawaniem kultury ulicznej” ma duży potencjał, aczkolwiek jest nadużywany, przez co wiele kampanii jest podobnych. Finalnie sprawia to, że tracą na wiarygodności i znaczeniu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Próbowanie za wszelką cenę być „cool”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…

Zaufanie.

9. Swoje inspiracje czerpię…

Od ludzi i marek, które mają odwagę, aby czasem na przekór innym kreować własną drogę.

10. Moja kampania marzeń…

Gdybym znał odpowiedź na to pytanie, to ta kampania już by powstała!

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że… 

Marketing posiada wielką siłę, którą mają dla mnie także muzyka i sport – potrafią poruszyć ludzi. Takiej siły szukam również w marketingu.