Craig van Niekerk (Wyborowa Pernod Ricard): Marketing posiada siłę, która potrafi poruszyć ludzi

Craig van Niekerk (Wyborowa Pernod Ricard): Marketing posiada siłę, która potrafi poruszyć ludzi

– Swoje inspiracje czerpię od ludzi i marek, które mają odwagę, aby czasem na przekór innym kreować własną drogę – tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Craig van Niekerk, dyrektor marketingu w Wyborowa Pernod Ricard.

1. W marketingu najważniejsza jest… 

Prostota. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Sezonowa kampania marki Ruavieja o nazwie „Musimy zobaczyć więcej siebie” (hiszp. „Tenemos que vernos mas”). 

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć… 

Wyzwania są nieodłącznym elementem mojego życia zawodowego. Wydaje mi się, że w codziennej pracy wyzwanie to: wybór priorytetów, inspirowanie zespołu do odwagi w działaniach oraz śmiałości w podejmowaniu ryzykownych decyzji marketingowych.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to… 

Było ich wiele, jednak z największą dumą wspominam kampanię przeprowadzoną przez markę Jameson – More Than Altè na rynku w Nigerii. 

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Heinz – Not for Astronauts. 

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Trend związany z „wyznawaniem kultury ulicznej” ma duży potencjał, aczkolwiek jest nadużywany, przez co wiele kampanii jest podobnych. Finalnie sprawia to, że tracą na wiarygodności i znaczeniu.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Próbowanie za wszelką cenę być „cool”.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…

Zaufanie.

9. Swoje inspiracje czerpię…

Od ludzi i marek, które mają odwagę, aby czasem na przekór innym kreować własną drogę.

10. Moja kampania marzeń…

Gdybym znał odpowiedź na to pytanie, to ta kampania już by powstała!

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że… 

Marketing posiada wielką siłę, którą mają dla mnie także muzyka i sport – potrafią poruszyć ludzi. Takiej siły szukam również w marketingu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij