Okruchy prozy – czyli lektura do rogalika. Kampania czytelnicza z Piekarnią Szwajcarską

W połowie października w sklepach firmowych Piekarni Szwajcarskiej na papierowych opakowaniach pojawiły się „okruchy prozy”. Na torebkach znajdują się fragmenty prozy pisarzy niemieckojęzycznych. Akcja ma na celu promocję portalu poświęconego literaturze niemieckiego obszaru językowego– literatur.pl
O autorze
1 min czytania 2013-10-16

Literatur.pl to portal, który powstał z inicjatywy i przy współpracy Austriackiego Forum Kultury w Warszawie, Goethe-Institut, Szwajcarskiej Fundacji dla Kultury Pro Helvetia i serii wydawniczej Kroki/Schritte.

Portal, stworzony z myślą o osobach interesujących się literaturą niemieckojęzyczną, ma postać linkowiska umożliwiającego śledzenie informacji o autorach, nowościach wydawniczych, spotkaniach z twórcami, spektaklach teatralnych i wszelkich innych wydarzeniach związanych z literaturą niemieckiego obszaru językowego.

Obecnie do współpracy została zaproszona kolejna firma związana z obszarem niemieckojęzycznym – Inter Europol czyli znana z piekarsko-ciastkarskich wyrobów Piekarnia Szwajcarska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Chcieliśmy w niestandardowy sposób zwrócić uwagę na to, że literatura jest ważnym elementem naszego życia”, tłumaczą organizatorzy. „Literatura niemieckojęzyczna postrzegana jest jako trudna – chcemy pokazać, że jest bezsprzecznie warta czytania. Jeśli przy śniadaniu uśmiechnie się lub wciągnie w fabułę choć kilka osób, akcję będziemy mogli uznać za udaną”.

Większe fragmenty prezentowanych na torebkach tekstów znaleźć można na literatur.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za pomysł, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Leniva Studio.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się