Walk z nową kampanią dla Vision Express

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Walk z nową kampanią dla Vision Express

W listopadzie wystartowała nowa kampania promocyjna Vision Express. Tym razem komunikację skierowano do kierowców. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk Creative, za działania media relations Walk PR, a komunikacją na kanałach social media zajęła się agencja Walk Digital.

Najnowsza odsłona spotu porusza temat kierowców, którzy regularnie badając stan techniczny swoich pojazdów często zapominają o sprawdzaniu stanu własnego wzroku. Z badań* przygotowanych specjalnie na potrzeby kampanii wynika, że prawie co drugi polski kierowca (aż 44% badanych) ma wadę wzroku, a 24% z nich nie stosuje zaleconej przez lekarza korekcji optycznej. Dodatkowo 61% prowadzących ze stwierdzoną wadą wzroku korzysta z samochodu codziennie! Vision Express zachęca każdego do regularnego dbania o wzrok, ponieważ zaniedbania w tym zakresie mają realne przełożenie na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za opracowanie koncepcji oraz kreację spotu odpowiada Walk Creative, przeprowadzenie badań, przygotowanie raportu oraz media relations koordynuje Walk PR, komunikacją w social media zajmuje się Walk Digital.

*Badanie na zlecenie Vision Express przeprowadzone przez IQS techniką CAWI na reprezentatywnej próbie 1000 kierowców w wieku 18-65 lat w październiku 2019 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij