Kampania świąteczna Leo Burnett Warszawa dla Orange Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania świąteczna Leo Burnett Warszawa dla Orange Polska

8 listopada br. ruszyła kampania świąteczna 360 autorstwa Leo Burnett Warszawa dla operatora telekomunikacyjnego Orange Polska. Wspierają ją 2 spoty reklamowe, promujące najlepsze prezenty pod choinkę od Orange – zestawy telefonów Samsung, Oppo i Xiaomi, oraz telewizor Thomson.

W trzydziestosekundowym spocie Orange jesteśmy świadkami zabawnych sytuacji, które spotykają filmową rodzinę, a które wszyscy znamy i kojarzymy z gorącego okresu przedświątecznych przygotowań. Choć, jak to w życiu, nie wszystko się udaje, to prezenty od Orange są jak zwykle idealne. „W tej historii udało nam się uchwycić sedno świąt - wszyscy je kochamy, ale przygotowania do nich potrafią zmęczyć nawet najwytrwalszych. Hasło kampanii „kochamy dawać prezenty” podkreśla pewną prawdę o ludziach – bardzo nas cieszy radość naszych bliskich, którzy dostali wymarzony prezent.” – mówi Patryk Michoń, Creative Group Head Leo Burnett Warszawa, odpowiedzialny za Orange. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie piętnastosekundowym niektórzy członkowie rodziny nie są w stanie doczekać do pierwszej gwiazdki i marzy im się podejrzeć, co na nich czeka pod choinką, a inni z kolei wykazują się cierpliwością.  Jednych i drugi zbliża wspaniały prezent od Orange. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij