Greta Thunberg to niewątpliwie głos młodego pokolenia, które nie jest obojętne na kwestie związane z ochroną naszego środowiska. Młoda aktywistka niedawno wzbudziła jeszcze większe zainteresowanie swoją osobą przez emocjonalne wystąpienie podczas szczytu klimatycznego ONZ – w swoim przemówieniu Szwedka zwracała się bezpośrednio do światowych liderów słowami „Jak śmiesz” i wytykała im brak jakichkolwiek działań, które mogłyby zapobiec m.in. globalnemu ociepleniu.
Zainspirowani jej osobą pracownicy pewnej izraelskiej firmy postanowili zapoczątkować w swoim biurze tzw. #GretaThunbergChallenge – w jego ramach tuż obok plastikowych sztućców i kubków pojawiły się zdjęcia młodej aktywistki, które mają za zadanie zmusić pracowników do dwukrotnego zastanowienia się nad użyciem tych jednorazowych przedmiotów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zdjęcia złowrogo spoglądającej na plastikowe naczynia aktywistki viralowo podbiły Twittera, zachęcając tym samym inne firmy do podjęcia się wyzwania.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zdjęcia: twitter.com/AllisonKSommer
PS
W sierpniu br. francuskie media społecznościowe podbiła akcja #FillTheBottle, która polegała na zbieraniu do butelki znajdujących się w przestrzeni publicznej niedopałków. Inicjatywa miała też na celu zwrócenie uwagi na problem odpadów zanieczyszczających nasze środowisko.