„Kto jak nie Ty?” – nowa employer brandingowa kampania sieci Kaufland

Kaufland Polska ruszyła ze swoją nową kampanią employer brandingową pod hasłem „Kto jak nie Ty?”. Akcja zachęca do podjęcia pracy w sieci poprzez prezentację sylwetek obecnych pracowników tej sieci oraz prezentację możliwości rozwoju w firmie.
O autorze
1 min czytania 2019-11-18

Działania marketingowe realizowane w ramach kampanii „Kto jak nie Ty?” są prowadzone przede wszystkim w kanałach social mediowych. Zostały podzielone na cztery cykle tematyczne:

  • #LudzieWKaufland – cykl poświęcony pracownikom firmy
  • #PracaWKaufland – cykl poświęcony ofertom pracy i wakatom w firmie
  • #KarieraWKaufland – cykl ukazujący możliwości rozwoju w firmie
  • #ChwalimySię / #DziejeSię – cykl poświęcony nowościom, innowacjom, ciekawym akcjom i wydarzeniom

– Wierzymy, że najlepszymi ambasadorami naszej firmy są sami pracownicy, dlatego też naturalną koleją rzeczy było zaangażowanie ich do najnowszej kampanii. Proponując takie rozwiązanie nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania i zaangażowania ze strony pracowników. Bardzo nas ono cieszy – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategia komunikacji i idea kreatywną została przygotowana przez Kamikaze na bazie materiałów od Kaufland Polska, w tym m.in. zorganizowanych przez klienta materiałów z sesji zdjęciowych z pracownikami oraz ich prawdziwych wypowiedzi i relacji, co jeszcze bardziej wzmacnia i uwiarygadnia kreację kampanii. Agencja była również odpowiedzialna za produkcję i obsługę publikacji materiałów w social mediach.

Agencja obsługuje Kaufland Polska w zakresie działań w social mediach oraz w szeroko pojętym digitalu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się