PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać – nowa kampania PZU

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać – nowa kampania PZU

Za pomocą nowej kampanii wizerunkowej PZU pokazuje, czym dla jego klientów jest obietnica marki „Możesz na nas polegać” i koncentruje się na pracy swoich pracowników, którzy na co dzień towarzyszą klientom na każdym etapie podróży z PZU.

– W naszej najnowszej kampanii opieramy się mocno na naszej obietnicy marki „Możesz na nas polegać”. Tym razem nie prezentujemy nowoczesnych rozwiązań produktowych i obsługowych, ale koncentrujemy się na pracy naszych pracowników, dzięki którym tę obietnicę możemy dotrzymywać. To oni są filarem naszej firmy i dają klientom pewność, że w każdej sytuacji mogą na nas polegać. Wielokrotnie podkreślaliśmy w komunikacji, że towarzyszymy klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować odpowiedzialne decyzje, a dzięki naszym doradcom klienci mogą lepiej dbać o swoją przyszłość. To wielkie zobowiązanie – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.

– Jako wiarygodny partner wspieramy klientów przede wszystkim w ich w trudnych, życiowych sytuacjach. W spocie przedstawiliśmy wyraziste i konkretne postaci – na przykład pracownika, który niesie pomoc w trakcie nawałnic, empatyczną konsultantkę naszej infolinii, czy lekarza z naszej przychodni zdrowotnej. Dla nas człowiek jest najważniejszy. Dlatego PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać – mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzający ds. marketingu i relacji z klientem.

Spoty (30 i 45”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, kanałach VoD, a także w mediach społecznościowych (skrócone wersje spotu). Za kreację odpowiedzialna była agencja Red8, spot wyreżyserowali Maria i Kazimierz Zbąscy – Państwo Rodzeństwo, a jego produkcją zajęło się studio produkcyjne Propeller Film. Za planowanie |i zakup mediów odpowiedzialne były domy mediowe Universal McCann i Carat. W spocie wykorzystano prawdziwy autobus PZU, pełniący funkcję mobilnego biura i mobilnego centrum obsługi szkód. Cześć zdjęć wykonano w placówce PZU Zdrowie w Warszawie. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz intensywna komunikacja wewnętrzna do wszystkich pracowników Grupy PZU. Kampanię wspierać będą również działania w kanałach mediów społecznościowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij