Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Finlandia wystartowała z kampanią wizerunkową „Krystalicznie czysta. Z mroźnej Finlandii”

„Krystalicznie czysta. Z mroźnej Finlandii” to hasło nowej kampanii wizerunkowej Finlandia Vodka. Zamyka się w nim istota tej wódki, która niezmiennie, od półwiecza tworzona jest w jednym tylko miejscu na świecie – położonej na południu mroźnej Finlandii, niewielkiej miejscowości Rajamäki.
O autorze
1 min czytania 2019-11-20

Nowa kampania wizerunkowa Finlandia Vodka sięga do wartości, które tworzą niepowtarzalny charakter wódki, jej doskonały smak oraz najwyższą jakość. Ich korzenie sięgają mroźnej Finlandii. Miejsca, zachwycającego bezkresnymi przestrzeniami i krystalicznie czystym powietrzem, w którym rytm życia wyznaczają natura oraz surowy klimat. To tam, na wolnej od zanieczyszczeń ziemi rośnie fiński jęczmień, któremu wódka zawdzięcza swój wyraźny, ale delikatny smak. Tam również bije polodowcowe źródło, z którego wypływa krystalicznie czysta woda, wykorzystywana w niezmienionej postaci do tworzenia Finlandia Vodka. Tam też, w otoczeniu dziewiczych lasów oraz bezkresnych jezior, położona jest niewielka miejscowość Rajamäki, w której znajduje się jedna z najbardziej technologicznie zaawansowanych destylarni na świecie. To jedyne miejsce, w którym niezmiennie od półwiecza, tworzona jest Finlandia Vodka.

Wprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej wsparte będzie licznymi działaniami, m.in.: w mediach branżowych oraz social media. Przygotowane zostały również oryginalne materiały promocyjne, eksponowane w punktach sprzedaży, a w wybranych miejscach w Polsce organizowane będą promocje konsumenckie.

Za działania odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj