TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OleOle.pl ruszyło z kampanią „Elektronika w internetowej cenie”

Bloki reklamowe na terenie całego kraju zostały zhakowane przez Wielkiego Ole. Przyniósł ludziolom, młodziolom i dzieciolom Internetową Cenę na tysiące produktów w OleOle!
O autorze
1 min czytania 2019-11-25

Ruszyła tegoroczna kampania sklepu internetowego OleOle.pl pod hasłem „Elektronika w internetowej cenie”.

W nowym spocie Wielki Ole włamuje się ze swoim przekazem bezpośrednio na ekrany widzów. Widzimy historie ludzi, których codzienność jest pośrednio przytłoczona przez stary sprzęt elektroniczny lub marzenia o nowych gadżetach. Wielki Ole przybywa do nich z Internetową Ceną i prostymi zakupami na jedno skinienie.

– W tegorocznej kampanii zależało nam, żeby wyróżnić się w blokach reklamowych, zostać zapamiętanym i jednocześnie opowiedzieć o sprzęcie elektronicznym w atrakcyjnych cenach w odrobinę inny sposób, niż przyzwyczaiła nas do tego kategoria elektroniki użytkowej. – mówi Rafał Urtate, menedżer ds. marketingu OleOle!

– Zdecydowaliśmy się pokazać emocjonalne historie, w których prym wiodą ludzkie pragnienia i codzienne niedogodności w połączeniu z niecodziennym bohaterem. Wielki Ole to człowiek internetu, o srebrnej twarzy i złotym sercu, który przybywa do ludzkiego świata z internetową ceną na elektronikę. Wszystko w filmowej konwencji. – dodaje Joanna Hanusewicz, koordynator ds. komunikacji marketingowej OleOle!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacja została przygotowana we współpracy z agencją Think ECO, spoty wyreżyserowane przez Annę Maliszewską i wyprodukowane przez Graffiti Films. Za zakup mediów internetowych odpowiada zespół Euro–net, za zakup telewizji MediaCom Warszawa.

Kampania potrwa do końca roku. Spoty (30, 15 i 10”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się