Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

OleOle.pl ruszyło z kampanią „Elektronika w internetowej cenie”

Bloki reklamowe na terenie całego kraju zostały zhakowane przez Wielkiego Ole. Przyniósł ludziolom, młodziolom i dzieciolom Internetową Cenę na tysiące produktów w OleOle!
O autorze
1 min czytania 2019-11-25

Ruszyła tegoroczna kampania sklepu internetowego OleOle.pl pod hasłem „Elektronika w internetowej cenie”.

W nowym spocie Wielki Ole włamuje się ze swoim przekazem bezpośrednio na ekrany widzów. Widzimy historie ludzi, których codzienność jest pośrednio przytłoczona przez stary sprzęt elektroniczny lub marzenia o nowych gadżetach. Wielki Ole przybywa do nich z Internetową Ceną i prostymi zakupami na jedno skinienie.

– W tegorocznej kampanii zależało nam, żeby wyróżnić się w blokach reklamowych, zostać zapamiętanym i jednocześnie opowiedzieć o sprzęcie elektronicznym w atrakcyjnych cenach w odrobinę inny sposób, niż przyzwyczaiła nas do tego kategoria elektroniki użytkowej. – mówi Rafał Urtate, menedżer ds. marketingu OleOle!

– Zdecydowaliśmy się pokazać emocjonalne historie, w których prym wiodą ludzkie pragnienia i codzienne niedogodności w połączeniu z niecodziennym bohaterem. Wielki Ole to człowiek internetu, o srebrnej twarzy i złotym sercu, który przybywa do ludzkiego świata z internetową ceną na elektronikę. Wszystko w filmowej konwencji. – dodaje Joanna Hanusewicz, koordynator ds. komunikacji marketingowej OleOle!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacja została przygotowana we współpracy z agencją Think ECO, spoty wyreżyserowane przez Annę Maliszewską i wyprodukowane przez Graffiti Films. Za zakup mediów internetowych odpowiada zespół Euro–net, za zakup telewizji MediaCom Warszawa.

Kampania potrwa do końca roku. Spoty (30, 15 i 10”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się