W.KRUK otwiera nowy flagowy salon i rozbudowuje portfolio marek luksusowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W.KRUK otwiera nowy flagowy salon i rozbudowuje portfolio marek luksusowych

W.KRUK otworzył kolejny luksusowy butik w prestiżowej lokalizacji w Warszawie i zaprezentował kolejne luksusowe marki w portfolio.

Nowy flagowy salon zaoferuje biżuterię, perfumy i akcesoria sygnowane logo W.KRUK, a także zegarki marek takich jak Rolex, Cartier, Jaeger-LeCoultre, Panerai oraz Breitling. To kolejny luksusowy butik najstarszej w kraju marki jubilerskiej, która znana jest również jako ekspert w dziedzinie zegarków. Jest to jednocześnie dziesiąty salon w Polsce oferujący zegarki marki Rolex, której W.KRUK jest oficjalnym i jedynym przedstawicielem na polskim rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowszy salon W.KRUK powstał w Europejski Boutiques, tuż obok pięciogwiazdkowego hotelu Raffles Europejski przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Ta najbardziej prestiżowa z nowych lokalizacji w stolicy jest adresem dla kilkunastu eleganckich butików. Ponadto, również w listopadzie, we flagowym butiku W.KRUK Rolex przy Pl. Trzech Krzyży, zaprezentowano kolekcje biżuterii i zegarków marki Chopard.

– Rolex, Cartier, Chopard to najsłynniejsze marki ze światowego sektora dóbr luksusowych, które dziś oferujemy – mówi Radosław Jakociuk, prezes zarządu W.KRUK. – Razem z brylantowymi kolekcjami biżuterii W.KRUK tworzą unikalną na rynku ofertę. Jest ona atrakcyjna nie tylko dla tych, którzy już dziś aktywnie konsumują dobra z najwyższej półki. Popyt na produkty klasy luksusowej w Polsce rośnie dynamicznie. Obserwujemy, że Polacy coraz szybciej aspirują do takich zakupów. A profesjonalne doradztwo i wyjątkowe doświadczenie marki, które oferujemy w W.KRUK, istotne są niezależnie od ceny wybranego produktu. – dodaje Jakociuk.

W.KRUK zaprezentuje ofertę na najwyższym światowym poziomie, nie tylko ze względu na produkty z najważniejszych i aktualnych kolekcji, ale także poziom obsługi. Eksperci W.KRUK regularnie szkolą się u światowych legendarnych marek. Ponadto W.KRUK, oferując produkty z manufaktur takich jak Rolex, Cartier, Chopard i Hublot, automatycznie przejmuje opiekę nad czasomierzami tych marek, również kupionych poza granicami Polski. W.KRUK oferuje usługi posprzedażowe i serwisowe ich właścicielom, w ramach ogólnoświatowych standardów właściwych dla każdego z producentów.

Otwarcie dziesiątego butiku z ofertą Rolex, kolejny salon z kolekcją Chopard oraz nowe luksusowe brandy w portfolio W.KRUK to odpowiedź na rosnące zainteresowanie Polaków prestiżową ofertą z segmentu biżuterii i zegarków. Według przedstawicieli firmy klienci przykładają coraz większą wagę do detali, jakości wykonania i doświadczenia marki, a co za tym idzie – gotowi są zainwestować w produkt najwyższej klasy.

Jak zauważa prezes Jakociuk, coraz częściej produkt luksusowy, taki jak zegarek, nie jest jedynym zakupem w danej kategorii. – 80 proc. luksusowych zegarków kupowanych w Polsce stanowią modele męskie*. Nasi Klienci zaczynają budować swoje kolekcje od średniej klasy zegarków renomowanych szwajcarskich marek, które oferujemy. Później, wybierając kolejne modele, konsekwentnie dążą do zakupu tych najbardziej legendarnych. Jak na całym świecie, również w Polsce ogromnym zainteresowaniem cieszą się modele inspirowane dyscyplinami sportowymi i sprawdzone w najbardziej ekstremalnych warunkach. Submarinery Rolexa noszą prawnicy, ludzie biznesu i przedstawiciele wolnych zawodów. Polacy zainteresowani są również zegarkami Breitling czy Panerai, szukają informacji o markach takich jak Tudor czy Jeager LeCoultre. W W.KRUK znajdą je wszystkie. – dodaje Jakociuk.

Dobra luksusowe zyskują w Polsce coraz więcej miłośników, a podejście do nich dojrzewa. Nowy butik W.KRUK jest zdecydowaną odpowiedzią na te przemiany i jednocześnie odzwierciedleniem rosnących pragnień Polaków w segmencie luksusu.

*Rynek dóbr luksusowych w Polsce KMPG, edycja 2018

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij