TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidl i Nałęczowianka razem dla środowiska

Redukcja plastiku stanowi jedno z podstawowych zobowiązań Lidl Polska, który zadeklarował ograniczenie zużycia tego tworzywa o 20% w opakowaniach marek własnych do 2025 r. Od listopada w ofercie dostępna jest butelka wody Nałęczowianka 1I wykonana w 50% z plastiku (R-PET), pochodzącego z recyclingu.
O autorze
1 min czytania 2019-11-25

„Spotkajmy się jeszcze raz!” to hasło, które przyświeca idei recyclingu tworzyw sztucznych. Wspiera ją Nałęczowianka, która wprowadziła na rynek nową butelkę wody o pojemności 1I, wykonaną w 50% z plastiku (R-PET) pochodzącego z recyclingu. Jest to pierwsza taka butelka 1I na rynku. Pozwala to na stworzenie obiegu zamkniętego ponieważ butelka ta w 100% nadaje się do ponownego wykorzystania i może z niej powstać np. kolejna butelka.

– Recycling i tym samym ponowne wykorzystanie naszych produktów to dla nas priorytet. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze kolejne produkty spełniały te założenia. Jesteśmy dumni, że udało się stworzyć butelkę o chętnie wybieranej pojemności 1L, której możemy „dać drugie życie”. Wystarczy wrzucić ją do żółtego pojemnika przeznaczonego na odpady z tworzyw sztucznych. Za sprawą współpracy z Lidl Polska, możemy zaproponować naszym konsumentom ten produkt na szeroką skalę – podkreśla Tatiana Szczepaniak, head of marketing, Nestle Polska S.A, Odział Nestle Waters

Butelka wody Nałęczowianka 1L wykonana w 50% z R-PET już jest dostępna we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska w ofercie stałej.

– W Lidlu wiemy, że każda plastikowa torba, butelka czy słomka ma znaczenie – gdyż na całym świecie są ich miliardy. Dlatego ograniczamy ilość plastiku w opakowaniach naszych produktów i staramy się wspierać również zewnętrzne inicjatywy, które mają na celu troskę o ekologię. Cieszymy się na współpracę z marką Nałęczowianka. Każdy z nas może mieć realny wpływ na dobro naszej planety, kierując się nim również podczas codziennych wyborów zakupowych – zaznacza Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sieć Lidl konsekwentnie realizuje przyjęte założenia w walce z plastikiem. Oprócz zobowiązań w odniesieniu do redukcji tego tworzywa, Lidl już ma na koncie wiele osiągnięć w tym zakresie. Do końca 2019 roku sieć zredukuje zużycie plastiku aż o 800 ton , poprzez:

  • 442 tony plastiku mniej dzięki redukcji materiału PET w butelkach wody Saguaro.
  • 217 ton plastiku mniej dzięki stopniowej redukcji materiału, z którego produkowane są opakowaniom mięsa i drobiu.
  • 150 ton plastiku mniej dzięki warzywom i owocom sprzedawanych luzem, bez plastikowej folii – w ramach oferty „Ryneczku Lidla” produkty do niedawna sprzedawane wyłącznie w opakowaniach, takie jak cytryny, pomarańcze, grapefruity, mandarynki, włoszczyzna, pory, buraki, cebule, czosnek, kurkuma, aktualnie, są dostępne bez nich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing