Agencja Kreatywna Lemoniada została nagrodzona w Londynie za najlepszy marketing deweloperski

W tegorocznej edycji konkursu European Property Awards Grand Prix za działania marketingowo-reklamowe dla dewelopera otrzymała Agencja Kreatywna Lemoniada, odpowiadająca za wizerunek osiedla Mieszkaj w Mieście realizowanego przez spółkę Henniger Investment w Krakowie.
O autorze
1 min czytania 2019-11-25

Wyróżnienia przyznawane przez kapitułę International Property Awards to wyjątkowy znak jakości dla firm z branży nieruchomości z całego świata. Od ponad 25 lat, pod przewodnictwem brytyjskiej Izby Lordów nagradza się nie tylko najciekawsze projekty architektoniczne, ale również niesztampowe działania marketingowe prowadzone dla deweloperów, biur projektowych i nieruchomości.

Gala 11. edycji plebiscytu European Property Awards 2019-2020 dla inwestycji realizowanych na Starym Kontynencie odbyła się 24 października w Royal Lancaster w Londynie. Najwyższe wyróżnienie – Grand Prix dla inwestycji z Polski przyznano Agencji Kreatywnej Lemoniada, która od kilku lat prowadzi komunikację zewnętrzną dla krakowskiego osiedla Mieszkaj w Mieście. Za graficzną stronę przedsięwzięcia odpowiadała w tym czasie firma Patyk Studio z Wrocławia.

– O dobrym produkcie trzeba również dobrze opowiadać. To codzienne wyzwanie. Cieszymy się, że jury konkursu doceniło nasze starania. Wspieramy dewelopera, aby Osiedle Wizjonerów stawało się atrakcyjnym miejscem nie tylko pod kątem wyjątkowej architektury, ale również relacji społecznych. Staramy się, aby komunikacja prowadzona w imieniu MWM wyróżniała się na tle pozostałych inwestycji, zachowując przy tym dbałość o merytorykę i estetykę przekazu – mówi Dawid Hajok, CEO Agencji Kreatywnej Lemoniada.

Mieszkaj w Mieście to projekt osiedla samowystarczalnego o zróżnicowanej zabudowie i bogatym programie usług towarzyszących, przeistaczającego się w nową dzielnicę Krakowa. Deweloper jest zarazem dobrym gospodarzem miejsca. Zbudował drogi, stawia budynki, ale nie zapomina o budowaniu relacji międzyludzkich. Ta filozofia wymaga opowiedzenia. Klub osiedlowy, kawiarnia baristów, wspólne wydarzenia, olbrzymie przestrzenie wspólne, kapliczka, akcje świąteczne… – to i wiele więcej sprawia, że podobieństw trudno szukać na innych osiedlach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wspólnie opowiadamy o tym, jak na naszych oczach rodzi się miejsce do życia jakie pamiętamy z dawnych czasów. Zakres obsługi inwestycji obejmuje pełen zasięg usług reklamowych i marketingowych. Nasz zespół skupiony jest przede wszystkim na wysokiej jakości stronie wizerunkowej i rzetelnym wywiązywaniu się z przyjętej przez dewelopera zasady 3S: szacunku, szczerości i solidności. Ta nagroda jest dowodem na to, że udaje się realizować powierzone nam zadania na najwyższym poziomie – pointuje Marta Krupa, project manager Agencji Kreatywnej Lemoniada, odpowiedzialna za nadzór nad komunikacją projektu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing