Akademia Marketing już 4 i 5 grudnia w Krakowie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Akademia Marketing już 4 i 5 grudnia w Krakowie

Ostatnie dni pozostały do rozpoczęcia 4. edycji Akademii Marketingu. Tym razem konferencja ma za zadanie odpowiedzieć na pytanie – jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Na uczestników czeka zupełnie nowy format wydarzenia, łączący zdobywanie wiedzy i praktykowanie jej zastosowania.

Redakcja serwisów i blogów, chatboty, SEO, influencerzy, video, podcasty, analityka, strategia, marketing automation, UX, a ostatnio, AR i VR – skuteczny content marketing to sieć naczyń połączonych, z których każde wymaga rzetelnej analizy i sprawdzenia efektywności. Tak, jak jedno słabe ogniwo rozrywa łańcuch, tak słabość jednego z tych elementów może położyć kampanię.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Każdy, kto kiedykolwiek pracował z klientem wie, że mierzalność działań to jedno z podstawowych kryteriów skuteczności budowanej relacji. Monitorowanie i analiza działań to jednocześnie jedno z najtrudniejszych działań, o którym, zaangażowani w uatrakcyjnienie kreacji, często się zapomina lub marginalizuje. Właśnie dlatego czwartą edycję Akademii Marketingu poświęcamy w całości mierzeniu contentu. Jestem przekonany, że znów czekają nas dwa dni wypełnione praktyczną wiedzą – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse, organizator wydarzenia.

O tym, jak skutecznie mierzyć efektywność działań content marketingu powiedzą prelegenci Akademii Marketingu, która tym razem odbywa się pod hasłem: „(Z)mierz się z content marketingiem”. Jak badać branżę opowiedzą wybitni praktycy, managerowie największych w Polsce agencji reklamowych i przedstawiciele marketingu największych firm. Na scenie w Krakowskim Parku Technologicznym zobaczymy m.in. Tomasza Krawczyka, Dyrektora Rozwoju Redakcyjnego Polska Press Grupy, Danutę Musiał, Dyrektor Marketingu w Generali Investments TFI SA, Katarzynę Mika, Marketing Automation Manager w Semahead, Grzegorza Miłkowskiego, CEO w ContentHouse, Krzysztofa Marca z DevaGroup, Szymona Krzysiaka, stratega z agencji Insignia, czy Mike’a Korba, CCO w User.com i Krzysztofa Tkaczyka z New Amsterdam.

Tegorocznej Akademii Marketingu towarzyszy też publikacja raportu „(Z)mierz się z content marketingiem”, która została przygotowana wspólnie z redakcją portalu socialpress.pl. Raport można pobrać na stronie socialpress.pl/raporty-redakcji

Czwarta edycja to też zmiana formatu wydarzenia. Po raz pierwszy wyraźnie w formie organizacji oddzielone zostały oba dni konferencji. Pierwszy, w całości zostanie poświęcony prelekcjom, dedykowanym wszystkim uczestnikom. Usłyszymy zatem o tworzeniu contentu dla generacji Z, AR i VR jako contencie przyszłości, skutecznej komunikacji z klientem dzięki marketing automation, storytellingu i wielu innych.

Drugi dzień przeznaczono na warsztaty, podzielone na aż osiem sesji tematycznych, z których każdy uczestnik wybrać może dwa. Wśród nich:

  • Czy influencerzy są policzalni? – warsztat o mierzeniu efektywności współpracy z influencerami poprowadzą Szymon Krzysiak i Grzegorz Paliś (Insignia).
  • Jak wykorzystać Google Analitics w content marketingu? – warsztat Mateusza Muryjasa (Analityczny) o analizie źródeł pozyskiwania ruchu i jego konwersji na sprzedaż lub genereowanie leadów.
  • Chatbot w komunikacji – jak skutecznie wykorzystywać je w kontakcie z klientem – poprowadzi Mariusz Pełechaty, CEO z Koda Bots.
  • Bierzemy treści na warsztat – warsztat Michała Grzebyka i Sylwii Paszyny.
  • Synergia marketing automation i content marketingu – warsztat Michala Korby z User.com.
  • Inspiracje do budowania i mierzenia skuteczności content marketingu pod kampanie SEM – poprowadzi Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup.
  • Optymalizacja video na Youtube – warsztat Magdaleny Daniłos, ekspert video marketingu opowie o kluczowych elementach do osiągnięcia sukcesu w działaniach content marketingowych.
  • Generowanie leadów za pomocą content marketingu i skuteczny e-mail marketing – poprowadzą Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak z ContentHouse.

Akademia Marketingu odbędzie się już 4 i 5 grudnia, a w puli zostały ostatnie wejściówki na konferencję. Więcej informacji na www.akademiamarketingu.edu.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij