Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kendall Jenner króluje na YouTubie w październiku

Najpopularniejszym spotem reklamowym na YouTubie w minionym miesiącu był materiał marki Reserved z udziałem Kendall Jenner. Dużym zainteresowaniem cieszyła się także reklama promująca Samsung Galaxy Note 10 z udziałem Sokoła – polskiego rapera.
O autorze
1 min czytania 2019-11-27

Polska sieć odzieżowa Reserved po raz kolejny zaprosiła do współpracy topową gwiazdę. Po spotach z udziałem Kate Moss, Cindy Crawford oraz Joanny Kulig i Jeanne Damas, tym razem najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2019/2020 prezentuje Kendall Jenner w kampanii #CiaoKendall – Kendall Jenner x RESERVED – AW19 campaign. W wyreżyserowanym przez kanadyjsko-brytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera klipie celebrytka wciela się w bohaterki włoskich filmów. Wszystko zrealizowane zostało w barokowej i surrealistycznej scenerii.

Tuż za klipem promującym kolekcję RESERVED, uplasowało się wideo Samsung Galaxy Note10 | Sokół x Samsung odc. 1 | Na Twoich zasadach, w którym Wojtek Sokół z nutą ironii opowiada o spotkaniach z dużymi korporacjami, przedstawiając przy tym swoje podejście do biznesu i różne funkcje najnowszego Samsung Galaxy Note 10. Jest to pierwsza część cyklu “Na Twoich zasadach”, które Samsung zrealizował z udziałem twórcy marki PROSTO.

Pierwszą trójkę zamyka reklama Pracuj.pl Szef i reszta – Podwyżki. W krótkim spocie tytułowy szef opowiada o stale rosnących kosztach życia. Jednak sam nie zamierza dać swoim pracownikom podwyżki, co zapewne zmusza ich do szukania nowej, bardziej satysfakcjonującej pracy,a to z kolei ułatwia właśnie platforma Pracuj.pl. Kolejne miejsce w rankingu także należy do serii o stereotypowym pracodawcy. W odcinku Szef i reszta – Awans poznajemy słodko-gorzką historię awansu jednego z członków zespołu. Oba materiały marki Pracuj.pl zakończone są przezentacją aplikacji mobilnej i zachęcają do skorzystania z niej w celu znalezienia nowej pracy – takiej, w której możliwe będzie osiągnięcie sukcesu i spełnienia zawodowego.

Październikową piątkę zamyka Biedronka z reklamą 2019 | Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – Magiczne Drzewo! Tym razem przyjazne maskotki przedstawiające leśne zwierzęta uczą dzieci, że wyobraźnia ma ogromną moc, która pozwala zasadzić Magiczne Drzewo. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj