Imagination Day 2019 – największa konferencja branży kreatywnej w Polsce już 3 grudnia

Szukając inspiracji, możliwości rozwoju i poszerzenia własnych horyzontów, nie można ominąć tego wydarzenia. Konferencja Imagination Day obędzie się już po raz 9 w Warszawie, jej głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
O autorze
1 min czytania 2019-11-27

Trzeba tam być ze względu na:

Po pierwsze – dobór najlepszych prelegentów

Do udziału w konferencji zapraszani są najlepsi eksperci z całego świata. Swoja wiedzą podzielą się nie tylko najbardziej utytułowane nazwiska, ale również charyzmatyczni artyści, laureaci prestiżowych nagród, dyrektorzy najlepszych światowych firm i agencji kreatywnych. Gościem specjalnym będzie Bory Szyc występujący z ramienia partnera Storytel. W tym roku prelegentami będą między innymi: Pia Af Hällström, Creative Director & Partner z Works, Helsinki, Thiago Cruz, Global Creative Director z Publicis Italy, Mediolan, Amaya Coronado CEO z LOLA Mullen Lowe Spain, Madryt, Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn, Tom Goodwin Head of Innovation z Zenith. Konferencję poprowadzi Maciej Sawicki Co-Founder z Foszer Sawicki.

Po drugie – tematy wyprzedzające i wyznaczające bieżące trendy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W czasie Imgaination Day dowiemy się jak budować komunikację przyszłości, poznamy gorące trendy w reklamach i to co nas powstrzymuje przed ich tworzeniem. Zanurzymy się do świata audio, czyli świata wyobraźni, poznając jego możliwości. Nie zabraknie również prezentacji potencjału marketingowego drzemiącego w e-sporcie i gamingu, którego wciąż twórcy i stratedzy w pełni nie wykorzystują. Wjedziemy w głąb naszych instynktów, by dowiedzieć się co napędza naszą motywację i aspiracje.

Po trzecie – bilety są jeszcze dostępne!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W jednym miejscu, przez cały dzień można na żywo zyskać wiedzę od ekspertów z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata. Bilety dostępne na:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się