TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nagrody IAB MIXX Awards rozdane – Abstra z najlepszą kampanią, OLX i IKEA z największą liczbą nagród

Nagrody IAB MIXX Awards rozdane – Abstra z najlepszą kampanią, OLX i IKEA z największą liczbą nagród
Już po raz 13. zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games”, „Jak TO robić?” i „NIE JEM”.
O autorze
2 min czytania 2019-11-28

Najczęściej nagradzanymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2019 były: „A co gdyby…?” dla marki OLX oraz „Z nogą w drzwiach, czyli stand-up w sypialni” dla IKEA. Zdobyły one po cztery statuetki.

– Tegoroczne obrady członków jury MIXX Awards to trzy dni intensywnych i burzliwych dyskusji. Przy niektórych kategoriach nie mieliśmy wątpliwości co do wyboru zwycięzcy, w innych zajęło nam to trochę więcej czasu ze względu na wyrównany, wysoki poziom zgłoszonych kampanii. Zdecydowanie w tym roku wyróżnia się nowo powstała kategoria content marketingu, w której mieliśmy najwięcej zgłoszeń. Finalnie postanowiliśmy nagrodzić złotą statuetką trzy kampanie, które według nas wyznaczają trendy w branży. Cieszy nas, że z roku na rok poprzeczka konkursu IAB MIXX jest coraz wyżej i że biorą w nim udział również małe agencje, które robią fantastyczne rzeczy dysponując mniejszymi budżetami. – komentuje Anna Iller, przewodnicząca jury MIXX Awards, branded content manager, Allegro.

O nagrody IAB MIXX Awards walczyły w tym roku 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

– Dzięki konkursowi IAB MIXX Awards widzimy jak błyskawicznie rozwija się reklama cyfrowa w Polsce. Kampanie, które jeszcze 2-3 lata temu wydawały się niezwykle nowatorskie i nieszablonowe, teraz są pewnym standardem w branży. Firmy widzą, że dzięki internetowi zyskują narzędzia, jakich nie ma w innych mediach. Digital stał się już mainstreamowym rozwiązaniem, który napędza polski rynek reklamy, a granice między offline i online powoli się zacierają – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska – Dla nas, jako organizatorów, ważne jest, że w konkursie IAB MIXX Awards pojawiają się nowe kategorie, które okazują się strzałem w dziesiątkę, co potwierdza liczba zgłoszeń i jakość kampanii – dodaje Schmidt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nagrody za dokonania

Podczas tegorocznych IAB MIXX Awards przyznano także pięć nagród specjalnych za dokonania. Agencją Roku zostało Saatchi & Saatchi IS, Domem Mediowym Roku – OMD, natomiast Reklamodawcą Roku – BNP Paribas. Człowiekiem Roku został Dawid Szczepaniak (Executive Creative Director i partner w VMLY&R Poland), a Prezes Grupy Wirtualna Polska Jacek Świderski otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

– Nagrody za dokonania przyznajemy osobom i firmom za działania, które stanowią drogowskaz dla branży oraz podnoszą poprzeczkę w dziedzinie marketingu interaktywnego. W tym roku zdecydowaliśmy się przyznać nagrodę specjalną za całokształt dokonań Prezesowi Grupy WP Jackowi Świderskiemu. Nagroda jest uhonorowaniem Jego dotychczasowego dorobku oraz ponadprzeciętnych zasług dla branży interaktywnej. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt – Człowiekiem Roku został Dawid Szczepaniak. Doceniliśmy jego pracę m.in. przy kampanii „Ostatni Twój Weekend”, która jest jednym z najwybitniejszych projektów marketingowych ostatnich 12 miesięcy – dodaje Schmidt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pełna lista nagrodzonych kampanii w IAB MIXX Awards 2019

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Uroczystej gali rozdania nagród IAB MIXX Awardsktóra odbyła się 27 listopada br. w Warszawie, towarzyszyła IAB MIXX Conference, podczas której twórcy zaprezentowali case studies kilkunastu z nominowanych do nagród kampanii.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.mixx-awards.pl. Wydarzenie jest co roku organizowane przez IAB Polska.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w nim posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Orange, mediaPPG
Sponsorzy kategorii: AdPrime, Agencja Reklamowa WUNDERTEAM, Fantasy Expo, Grupa OLX, Grupa Sarigato, INIS, mediaPPG, Orange, Socialyse, Wirtualna Polska
Patroni medialni: NowyMarketing, Gazeta.pl, Interaktywnie.com, Interia, Marketer Plus, Marketing przy kawie, Media & Marketing Polska, My Company, Magazyn Online Marketing, NaTemat, Social Press, Wirtualna Polska
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, VMLY&R
Oficjalny audytor: PwC