Marka Samsung od lat prezentuje, jak istotny wpływ na codzienne obowiązki mają technologie, które ułatwiają życie. W portfolio marki Samsung znaleźć można m.in. pralki, które z łatwością sprostają potrzebom różnych użytkowników. W najnowszej kampanii, koreański gigant kładzie nacisk na unikalne technologie, które doceniają użytkownicy.
Ogólnopolska kampania skupia się na podkreśleniu zalet innowacyjnych technologii dostępnych tylko w pralkach Samsung, które wyróżniają te urządzenia na rynku. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje technologia EcoBubble, która pozwala na skuteczne pranie delikatnych ubrań w bardzo niskich temperaturach. Jest to możliwe dzięki połączeniu detergentu, powietrza i wody, które tworzą aktywną pianę wnikającą w głąb tkaniny. EcoBubble zmniejsza ryzyko uszkodzenia delikatnych tkanin i pozwala zaoszczędzić energię elektryczną. W kampanii zaprezentowane jest także cenione przez użytkowników rozwiązanie Add Wash, czyli dodatkowe drzwi pozwalające na dodanie jeansów, koszuli czy skarpetek na dowolnym etapie prania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Komunikacja skierowana jest do wszystkich stojących przed decyzją o zakupie nowego urządzenia. Działania promocyjne prowadzone są w radiu, social mediach i digitalu W wyborze nowej pralki pomogą również artykuły contentowe w portalach lifestylowych. Użytkownicy mogą dowiedzieć się więcej na temat unikalnych technologii marki Samsung, które stają się niezbędne w każdym gospodarstwie domowym.
Kampania wizerunkowa pralek Samsung potrwa do 15 grudnia. Więcej informacji na: www.samsung.pralki.pl
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024