Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Samotność w święta boli najbardziej” – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich z nową, poruszającą kampanią bożonarodzeniową

Jak co roku, tuż przed świętami Bożego Narodzenia Stowarzyszenie mali bracia Ubogich organizuje kolacje wigilijne dla starszych, samotnych osób. Już po raz czwarty agencja BBDO Warszawa przygotowała kampanię społeczną, której celem jest zebranie funduszy na realizację tego projektu.
O autorze
1 min czytania 2019-12-02

Organizowana od wielu lat przez Stowarzyszenie mali bracia Ubogich akcja fundrisingowa „Podaruj Wigilię” zwraca uwagę jak trudnym i bolesnym doświadczeniem jest samotność starszych osób, szczególnie w święta. Podobnie jak w zeszłym roku, agencja BBDO Warszawa, opracowała pro publico bono strategię i kreację wielokanałowej kampanii społecznej promującej akcję Stowarzyszenia. 

– W tym roku chcieliśmy pokazać, że ludzie starsi nie są samotni od zawsze. Że mieli życie takie samo, jakie mamy my. Pełne pracy, miłości, znajomych i rodzinnych emocji. Być może, jak my, byli zbyt zajęci codziennymi sprawami, żeby pamiętać o mieszkającej samotnie babci. I wreszcie – tak samo jak my – nie brali pod uwagę, że kiedyś nie będą mieli się do kogo odezwać. Dlatego są dwa komunikaty. Pierwszy – pomóżmy podopiecznym fundacji, drugi zatrzymajmy się między pracą a wyjazdami do Azji i zajrzyjmy do babci i dziadka – mówi Kamil Redestowicz, dyrektor kreatywny BBDO.

Darowizny na rzecz Stowarzyszenia można wpłacać poprzez stronę kampanii.

Kampania 360 obejmuje: film emitowany w stacjach telewizyjnych oraz w internecie, spoty radiowe, kampanię digital oraz reklamy prasowe. Produkcję filmu kolejny rok z rzędu została powierzona agencji Papaya Films, za zakup mediów odpowiadał Starcom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj